Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

173. « ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ »


ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, συνεχίζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ»  1936
ΧΑΣΑΠΙΚΟ του Μάρκου Βαμβακάρη που το ερμηνεύει ο ίδιος.
Προφανώς και πρόκειται γι αυτοβιογραφικό τραγούδι αναφερόμενο στο γάμο του με την πρώτη του σύζυγο. Στις προσφωνήσεις ακούγεται ο Στράτος Παγιουμτζής.
Σου 'δωσα διαζύγιο τι θέλεις πια από μένα
τώρα γυρίζεις και τα λες τι μου 'χεις κανωμένα
τώρα γυρίζεις κι όλο λες τι μου 'χεις κανωμένα

 -Γεια σου ρε Μάρκο με τη ζωντανή σου πενιά!

ξέρεις σε στεφανώθηκα μες στον Άγιο Διονύση
και σ' έκανα νοικοκυρά και ποιός να σου μιλήσει
σ' έκανα νοικοκυρά και ποιός να σου μιλήσει

-Το 'φαγες κακούργα το παιδί!

εσύ μου την κοπάναγες και μου την αμολούσες
το βράδυ το Γιωργάκη σου τόν 'παιρνες και γλεντούσες

 -Γεια σου και σένα ρε Στράτο με το τζουρά σου!

έπρεπε να σε σκότωνα νά 'κανα τα μυαλά σου
πάρε το διαζύγιο και τράβα στη δουλειά σου

-Ωπ! Ωπ! Ωπ!.
«δεχόμαστε και παραγγελιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου