Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (14/12/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (14/12/2017)
Ανδρέας
     Ίσως παλιό, αλλά σήμερα το άκουσα. Ένας ηλικιωμένος, βλέπει ένα νεαρό που τα μαλλιά του ήταν βαμμένα πράσινα, κόκκινα, μπλέ και κίτρινα, και τον κοιτάζει περίεργα. Ο νεαρός, τον ρωτάει: « Γιατί με κοιτάζεις περίεργα, παππού;» Και ο ηλικιωμένος του απαντά: Σε βλέπω έτσι παιδάκι μου, και αναρωτιέμαι μήπως είσαι παιδί μου, επειδή όταν ήμουν στρατιώτης «πήδηξα» ένα παγώνι» !
--------------------------------------
    «ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ» στο πλοίο της καρδιάς μας! Στον Αφέντη του Αιγαίου μας! Καλό ταξίδι. Το μόνο παράπονό μου, είναι πως το ρυμουλκούν, και δεν πλέει μόνο του. Ίσως και με άλλες, μικρότερες μηχανές, αφού πλέον δεν είναι Πολεμικό Πλοίο, αλλά ΣΥΜΒΟΛΟ! Καλό ταξίδι, και να μας ξανάρθει!
--------------------------------------
    Αναθάρρησα σήμερα το πρωί, όταν κατέβηκα στο κέντρο, αφού το λεωφορείο του ΟΑΣΘ είχε μόνι 15-20 όρθιους! Σκέφτηκα πως έκανα λάθος εχθές που έγραφα πως από οργάνωση πάμε καλα, αλλά από λεωφορεία… Τελικά, ήρθε το μεσημέρι, και μια εικόνα από τα ίδια, έβαλε τα πράγματα στην τραγική τους θέση. Πάντως, η μέρα ήταν θαυμάσια, ιδανική για βόλτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου