Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΜΑΙ



ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΜΑΙ
Λαζ.- Κίμων Μπερβερίδης
Ήρθε κοντά μου χαρούμενη, μέσα στην ώρα
Που στο μυαλό μου τριγύριζε η μορφή της, όπως και πριν
Ήρθε κοντά μου και μούπε όπως και πρώτα
Τα μυστικά της που βαραίνουν για χρόνια την δόλια ψυχή.

Και προσπαθώ και προσποιούμαι
Μήπως ξεφύγει η λέξη αγάπη που έχω για αυτήν
Και προσπαθώ και προσποιούμαι
Μήπως ξεφύγει το άπιαστο όνειρο που κρύβω για αυτήν.

Οι σκέψεις τις νύχτες περνούν σαν ταινία του τρόμου
Είναι φευγάτες και αφήνουν σημάδια που σβήνουν, κάθε στιγμή
Τα χρόνια περνάνε και παίρνουν μαζί τους, καλές αναμνήσεις
Αγάπες που μένουν για πάντα χωρίς νάχουν, εκπληρωθεί.

Και προσπαθώ και προσποιούμαι
Μήπως κερδίσω τον ψεύτη τον χρόνο και πω τελικά, πως πονώ
Και προσπαθώ και προσποιούμαι
Πως δεν μου λείπεις στο άχαρο κόσμο που ζω τον τρανό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου