Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Την κέρασε ποτό αλλά της ζήτησε πίσω τα χρήματα επειδή τελικά δε βγήκαν!



Την κέρασε ποτό αλλά της ζήτησε πίσω τα χρήματα επειδή τελικά δε βγήκαν!
Ο νοερός διάλογος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι.
-Σε κερνάω ποτό, μήπως και «μου κάτσεις»
-Αν το πάρω, θα θέλει και να του «κάτσω»?!
Η απάντηση είναι ΝΑΙ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥ «ΚΑΤΣΕΙΣ»! !
Και εάν πάρεις το ποτό, ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ !
    Είναι σίγουρα μια νέα στρατηγική! Να σε κερνάει κάποιος ποτό και στη συνέχεια να ζητά τα χρήματά του πίσω μερικές εβδομάδες αργότερα!
    Αυτό ακριβώς μάλιστα συνέβη στην 18χρονη Abby Fenton, η οποία διασκέδαζε στο Σέφιλντ όταν κάποιος    την προσέγγισε και της προσέφερε ένα ποτό.
    Εκείνη δέχτηκε την προσφορά και αντάλλαξαν αριθμούς, πριν συνεχίσουν το βράδυ ξεχωριστά.
    Η ίδια ανέφερε στην Mail Online:
    «Ήμουν στο μπαρ και ετοιμαζόμουν να παραγγείλω ένα ποτό, όταν ήρθε κάποιος και μου είπε: «Θα σας παραγγείλω εγώ, είστε πανέμορφη» και τα σχετικά.
    Εγώ είπα ότι ήθελα κάτι με βότκα και λίγο αργότερα ανταλλάξαμε αριθμούς πριν φύγω από το μαγαζί μόνη μου».
    Σε δύο εβδομάδες, η Fenton έλαβε ένα μήνυμα που έλεγε: «Γεια σου! Ελπίζω να μην σε πειράζει, αλλά μπορείς να μου δώσεις πίσω τις 6,50 λίρες;»
    Η 18χρονη απάντησε «Ποιος είναι;;; χαχαχα» και εκείνος συνέχισε: «Ο Liam που γνώρισες πριν από λίγες εβδομάδες, που σου κέρασα το ποτό. Θα μπορούσα να έχω πίσω τα λεφτά; Ευχαριστώ
    «Τελικά τον πλήρωσα αμέσως, ακόμη κι αν στην αρχή δεν είχα σκοπό γιατί θεώρησα πως ήταν τόσο θρασύς, αλλά μετά σκέφτηκα ότι ίσως τα χρειαζόταν», δήλωσε η Fenton.
    «Η αλήθεια είναι πως δεν ήταν καθόλου ο τύπος μου, αλλά απλά σκέφτηκα ότι όταν είσαι έξω κάποιοι αρέσκονται στο να σε κερνούν ποτά».
    Την περίεργη αυτή ιστορία, δημοσιοποίησε η Fenton στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας ποικίλα σχόλια και αντιδράσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου