Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Το πείραμα της Φιλαδέλφειας, η μάχη του Μαραθώνα και ο Εχετλαίος ( ΙΙ )



Το πείραμα της Φιλαδέλφειας, η μάχη του Μαραθώνα και ο Εχετλαίος  ( ΙΙ )
Λόγω μεγέθους, το θέμα θα ολοκληρωθεί σε πέντε μέρη.
Σήμερα το μέρος ΙΙ.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗΣ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ εα
Τα πειράματα
    Με ποιό τρόπο θα μπορούσε τώρα να φορτισθεί αυτός ο τεράστιος φυσικός πυκνωτής με τα τεράστια φορτία που μπορεί να αποθηκεύσει;
    Η απάντηση είναι μέσω των φυσικών κεραυνών που μεταφέρουν τεράστια φορτία στο έδαφος. Αν κάποιος όμως ήθελε να κάνει πειράματα με την χωρητικότητα της πεδιάδας δεν θα περίμενε φυσικά πότε θα πέσει κεραυνός για να την φορτίσει! Η φόρτιση θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει με τεχνητά μέσα, χρησιμοποιώντας τεράστιες γεννήτριες, συστοιχίες τρανζίστορ ισχύος και τεράστιες ανορθωτικές διατάξεις, διοχετεύοντας το ρεύμα στούς δύο υδροφόρους ορίζοντες όχι για μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου (msec) αλλά για κάποιες ώρες, ακόμα και μέρες.
    Όπως προανέφερα, εκτός την κύρια βάση της Ν.Μάκρης, υπήρχε και μία δεύτερη μικρή βάση κοντά στο χωριό Κάτω Σούλι και μάλιστα πάνω από έλος. Γιατί οι Αμερικανοί επέλεξαν αυτό το μέρος;
    Απέναντι από αυτή τη δεύτερη βάση και επάνω σε στερεό έδαφος είχαν κατασκευάσει τέσσερα κτήρια μέσα στα οποία υπήρχαν τεράστιες ηλεκτρογεννήτριες των οποίων η συνολική ισχύ ήταν πολλές χιλιάδες κιλοβάτ !!!  
    Αυτές οι γεννήτριες είχαν η κάθε μία από ένα ορθογώνιο πηνίο διαμέτρου 2,5-3,5μ. Τι ήθελαν λοιπόν εκεί αυτές οι γεννήτριες που μπορούσαν να ηλεκτροδοτήσουν μια πόλη τουλάχιστον 50.000 κατοίκων; (Υπ' οψη οτι και οι δύο βάσεις ηλεκτροδοτούντο από την ΔΕΗ).
    Απλούστατα φόρτιζαν τον φυσικο πυκνωτή, δηλαδη την πεδιάδα του Μαραθώνα !!!
    Επίσης στην μικρή αυτή βάση υπήρχαν περίεργες πυραμιδοειδείς κεραίες <Δέλτα-Τ> όπως ονομαζόντουσαν. Τέτοιες κεραίες είχε και η βάση Modauk στο Long Island της Αμερικής στην οποία γινόντουσαν πειράματα χωροχρόνου.
    Αν κάποιος ήθελε να κάνει πειράματα με τον χωροχρόνο και να δημιουργούσε μια πύλη προς μία άλλη εποχή θα επέλεγε ακριβώς αυτόν τον χώρο. Θα χρησιμοποιούσε τέσσερεις πανίσχυρες γεννήτριες οι οποίες θα φόρτωναν επί μέρες με θετικά και αρνητικά ιόντα τους υδροφόρους ορίζοντες. Κατόπιν οι τρεις από τις τέσσερις γεννήτριες θα υποστήριζαν τα πηνία που το κολοσσιαίο μαγνητικό πεδίο που θα δημιουργούσανε θα απορροφούσε οτιδήποτε τρισδιάστατο βρισκότανε μέσα τους. Όταν το πεδίο θα είχε φτάσει στο μέγιστο, τότε η τέταρτη και μεγαλύτερη γεννήτρια, μαζί με την εκφόρτιση του φυσικού πυκνωτή της πεδιάδας, θα δημιουργούσε τον τέταρτο και ποιο δυνατό παλμό. Αυτός με την σειρά του θα δημιουργούσε την «σκουληκότρυπα» όπως την ονόμαζε ο Αινστάϊν που θα εκτόξευε διαμέσου της σε ένα άλλο πεδίο, σε μια άλλη χωροχρονική κατάσταση οτιδήποτε τρισδιάστατο υπήρχε μέσα στα άλλα τρία πηνία. Ο τέταρτος παλμός δηλαδή θα δημιουργούσε τον χρόνο της μετάβασης.
    Αυτό το οτιδήποτε τρισδιάστατο θα μπορούσε να ήταν ένας στρατιώτης, ένα όπλο θανατηφόρων ακτίνων Λέιζερ, ή και τα δύο μαζί και πολλά άλλα . Αυτά τα τερατώδη πεδία δεν απορροφούν μόνο ότι είναι μεταλλικό, απορροφούν τα πάντα.(θεωρία των ενοποιημένων πεδίων του Αινστάϊν).
    Όσοι είχαν μείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα στην πεδιάδα του Μαραθώνα, την εποχή της λειτουργίας των δύο βάσεων, είχαν παρατηρήσει ότι μερικές φορές ο χώρος εταράσσετο από απρόσμενα μπουμπουνητά, χωρίς να υπάρχουν σύννεφα βροχής. Επίσης πολλές φορές ακούγονταν σε ανύποπτους χρόνους διάφοροι παράξενοι ήχοι στην ατμόσφαιρα, σαν υπόκωφα "γκάπ". Σύμφωνα με τον ερευνητή -συγγραφέα Σπ.Ασλάνη και τα δύο αυτά φαινόμενα οφείλονταν στην συνδυασμένη λειτουργία των τεσσάρων γεννητριών, με τα τέσσερα ορθογώνια πηνία τους και τα τεράστια πεδία που αυτά δημιουργούσαν.
Το πείραμα της Φιλαδέλφειας
    Στο σημείο αυτό, για να καταλάβουμε στη συνέχεια τι έγινε, θα κάνουμε μία παρένθεση για αναφερθούμε σε ένα άλλο πείραμα που έγινε στις ΗΠΑ. Το περίφημο "πείραμα της Φιλαδέλφειας" !!! Κάποια σχέση έχει με τον Μαραθώνα !!!!
    Το 1943 διεξήχθει στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας των ΗΠΑ ένα πείραμα, το οποίο έχει καταγραφεί στην ιστορία ως το πολυσυζητημένο "ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ". Το πείραμα αυτό ήταν το πρώτο μέρος του "προγράμματος ΜΟDAUK"που ασχολείτο με πειράματα στρέβλωσις του χωροχρόνου. Το Μοdauk είναι μία υπόγεια βάση της Πολεμικής Αεροπορίας στο Lοng Island των ΗΠΑ.
    Το πείραμα έγινε σε δύο φάσεις. Η πρώτη στις 23 Ιουλίου 1943 και η δεύτερη και σπουδαιότερη στις 12 Αυγούστου 1943. Λέγεται ότι έγινε και άλλη μία τον Οκτώβριο του ιδίου έτους.
    Στο μέρος αυτό είχαν επικεντρωθεί όλες οι επιστημονικές προσπάθειες της εποχής με στόχο τη δημιουργία μιάς  χρονοπύλης, βάση της θεωρίας των ενοποιημένων πεδίων του Αϊνστάϊν. Στο πείραμα αυτό πρωταγωνιστής ήταν το νεότευκτο Αντιτορπιλικό ELDRIDGE (ναυπήγησης 1943) το οποίο κατά την διάρκεια της δεύτερης φάσης του πειράματος εξαφανίσθηκε για ένα χρονικό διάστημα από το λιμάνι της Φιλαδέλφειας και ενεφανίσθει στο λιμάνι του Νorfolk της Virginia, σε απόσταση 350 χλμ. Στη συνέχεια το πλοίο επανεμφανίσθηκε στην αρχική του θέση στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας. Όλο αυτό το γεγονός διήρκεσε περίπου τρείς ώρες, κατά την διάρκεια των οποίων δεν μπορεί κανείς να μας πεί με βεβαιότητα τι συνέβη. Ο κανονικός πλούς θα απαιτούσε περίπου 24 ώρες για την κάλυψη της συγκεκριμένης απόστασης.
    Βεβαίως το Αμερικάνικο Ναυτικό ουδέποτε παρεδέχθει ότι έχει γίνει τέτοιο πείραμα !!! Αλλά ποιός τους πιστεύει, άλλωστε αυτά τα πράγματα δεν λέγονται επισήμως !!!
    Για το πείραμα εφαρμόσθηκαν οι θεωρίες των Nicola Tesla, Albert Einstein και John Von Neumann, αλλά τα αποτελέσματα ήταν μη αναμενόμενα και εισήγαγαν τους δημιουργούς του πειράματος σε πρωτόγνωρους νόμους της φυσικής.
    Τι έκαναν ;
    Τοποθέτησαν μέσα στο πλοίο τεράστιες ηλεκτρογεννήτριες και τέσσερα μεγάλα πηνία σε στεγανά σημεία κατά μήκος όλου του πλοίου, τοποθετημένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε το μαγνητικό πεδίο του ενός σχημάτιζε ορθή γωνία με το μαγνητικό πεδίο του άλλου. Στα δυο άκρα κάθε πηνίου έδωσαν τάση, δηλαδή ηλεκτρικό ρεύμα, εκατομμυρίων Volt και επειδή οι συνήθεις γεννήτριες δεν φτάνουν σε τόσο υψηλά βολτάζ, ενίσχυσαν το ρεύμα με ειδικές ηλεκτρονικές λυχνίες. Έτσι έφθασαν κοντά στα ρεύματα που αποδίδουν οι κεραυνοί. Τα τρία πηνία δημιούργησαν τα τρία πεδία που διέπουν τις τρείς διαστάσεις του χώρου (μήκος, πλάτος, ύψος), ενώ το τέταρτο δημιούργησε μια παλμική εκπομπή και στα τρία πεδία, που προσδιόριζε τον χρόνο της μετάβασης. Έτσι όταν τους διοχέτευσαν το ρεύμα, δημιουργήθηκε τεράστιο και πρωτόγνωρο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο, που στην αρχή σαν ομίχλη, πήρε ένα πρασινωπό χρώμα.
    (Τι έγραψα παραπάνω ; Ότι τέσσερα τεράστια πηνία είχαν τοποθετηθεί μέσα στα κτήρια με τις ηλεκτρογεννήτριες της βάσης του Κάτω Σουλίου).
    Ένα τόσο μεγάλο μαγνητικό πεδίο δεν απορροφά μόνο σιδερένια αντικείμενα. Απορροφά τα πάντα. Έτσι λόγω των τεσσάρων πηνίων δημιουργήθηκε πύλη στον χρόνο. Το πλοίο εξαφανίσθηκε,όταν το τεράστιο μαγνητικό πεδίο που δημιουργήθηκε δίπλωσε τον χώρο και τον χρόνο γύρω του.
    Εκτός από το λιμάνι του Norfolk της Virginia, κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει που αλλού και σε ποιές άλλες χρονολογίες μπορεί το πλοίο να εμφανίσθηκε. Οι χρονολογίες αυτές μπορούσαν να ήταν και στο μέλλον και στο παρελθόν!!!
    Υπόψη ότι όταν έγινε το πείραμα υπήρχε εθελοντικό πλήρωμα μέσα στο πλοίο το οποίο ομως αγνοούσε τι πείραμα θα εγίνετο. Κυκλοφορούν φήμες ότι πολλοί πέθαναν κατά την διάρκεια του πειράματος, άλλοι τρελάθηκαν και άλλοι απέκτησαν ιδιότητες αποσυμπήνωσης και πέρναγαν μέσα από τοίχους. Το Αμερικάνικό Ναυτικό αλλοίωσε όλα τα έγγραφα του πλοίου ώστε να μην φαίνεται το τι διεξήχθει. Μάλιστα το 1982 γυρίστηκε ταινία με τίτλο "Το πείραμα της Φιλαδέλφειας", αλλά οι αρμόδιες αμερικανικές αρχές απαγόρευαν επί δύο χρόνια την προβολή της και παζάρευαν με την κινηματογραφική εταιρεία που την γύρισε, το περιεχόμενο της. Τελικά προεβλήθει το 1984.
    Το Αμερικανικό Ναυτικό είχε 70 πλοία αυτού του τύπου (κλάσης Cannon).Το ELDRIDGE στις 15 Ιανουαρίου του 1951 μεταβιβάζεται στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό μαζί με άλλα τρία του ιδίου τύπου και παίρνει την ονομασία "ΛΕΩΝ".Τα άλλα τρία ήταν ο "ΑΕΤΟΣ" ο "ΠΑΝΘΗΡ" και ο "ΙΕΡΑΞ", γνωστά σαν τα τέσσερα "θηρία". Το ΛΕΩΝ έγινε ακόμη πιο διάσημο γιατί σ' αυτό γυρίστηκε η πασίγνωστη ταινία "Η Αλίκη στο ναυτικό" !!!
    Αλλά γιατί αυτό το τόσο περίεργο, λόγω του πειράματος ,πλοίο δόθηκε στο Ελληνικό Ναυτικό ; Απλούστατα για να συνεχίσει το αρχικό πείραμα σε συνάρτηση με την ιδιομορφια της πεδιάδας του Μαραθώνα και το μεγάλο μαγνητικό ρεύμα που ξεκινούσε από την βάση της Ν.Μάκρης. Kαι όλα αυτά βέβαια εν αγνοία του Ελληνικού Ναυτικού και των Ελληνικών Κυβερνήσεων !!!
    Να σημειωθεί επίσης ότι, όταν μας παραδόθηκε ήταν μόνο οκτώ ετών και είχε χρησιμοποιηθεί από το Ναυτικό των ΗΠΑ μόνον 33 μήνες. Υπήρχαν και παλαιότερα του πλοία του ιδίου τύπου και δεν συνηθίζεται να παρέχονται από τις ΗΠΑ για βοήθεια σε άλλα κράτη πλοία σχετικά καινούργια, εκτός αν υπάρχουν ιδιαίτεροι λόγοι !!!
    Το Αντιτορπιλικό (Α/Τ) "ΛΕΩΝ" υπηρέτησε στο Ελληνικό Ναυτικό 40 χρόνια, δηλαδή μέχρι το 1991,οπότε παροπλίσθηκε και τελικά στο τέλος της δεκαετίας οδηγήθηκε προς διάλυση. Πριν όμως οδηγηθεί για διάλυση ,ήρθε στην Ελλάδα κλιμάκιο Αμερικανών, οι οποίοι αφαίρεσαν διάφορα εξαρτήματα τα οποία πήραν μαζί τους, ιδίως από μία περιοχή του πλοίου η οποία όλα αυτά τα χρόνια ήταν ερμητικά κλεισμένη με οξυγονοκόλληση. Από τα άλλα δύο (ΠΑΝΘΗΡ και ΙΕΡΑΞ) ουδέν αφαιρέθει, ενώ το Α/Τ ΑΕΤΟΣ παραχωρήθηκε στην Αμερικανική " Ένωση Ναυτικών Αντιτορπιλικών Συνοδείας" (βετεράνοι που υπηρέτησαν σε αυτού του τύπου πλοία), μεταφέρθηκε στην Αμερική, επανήλθε στην κατάσταση που ήταν κατά τον Β'ΠΠ, ξαναέλαβε το αρχικό του όνομα (USS Slater DE-766) και σήμερα βρίσκεται, σαν μουσείο, στον ποταμό Hudson στην πόλη Albany, πρωτεύουσα της πολιτείας της Νέας Υόρκης.
    Κατά της διάρκεια της υπηρεσίας του Α/Τ ΛΕΩΝ στο Ελληνικό Ναυτικό, σωρεία ανεξηγήτων φαινομένων παρουσιάζοντο στο πλοίο. Πυξίδες , ραντάρ και άλλες συσκευές ξαφνικά και χωρίς αιτία τρελαινόντουσαν και έδειχναν άλλα αντί άλλων, καθως επίσης ακούγοντο κατά διαστήματα ανεξήγητοι θόρυβοι και τριγμοί.   Μάλιστα μία φορά σε άσκηση του στόλου λέγεται ότι είχε χαθεί για δύο ημέρες από τα άλλα πλοία. Επίσης ήταν το μοναδικό πλοίο του Στόλου που δεν περνούσε ποτέ διαδικασία απομαγνητισμου. Αυτά τα ξέρω από προσωπικές μαρτυρίες Αξ/κων και ναυτών που υπηρέτησαν στο πλοίο
    Η θεωρία των ενοποιημένων πεδίων του Αινστάϊν καθώς και οι θεωρίες του μεγάλου επιστήμονα Τέσλα, κάλλιστα λοιπόν θα μπορούσαν να έχουν εφαρμογή στην περιοχή Πεντέλη-Μαραθώνα, λόγω των μοναδικών ιδιομορφιών που παρουσίαζε και ήταν η πλέον κατάλληλη, ίσως και παγκοσμίως. Οι Αμερικανοί γνωρίζοντας όλα αυτά, επέλεξαν την περιοχή για την βάση τους, ώστε να μπορέσουν να συνεχίσουν τα πειράματα τους στον χωροχρόνο. Αυτό θα ήταν ένα ισχυρό κίνητρο για να χαρίσεις ένα τέτοιο πλοίο σε μία φίλη και σύμμαχο χώρα. Δεν είχε σημασία μετά την παράδοση του πλοίου στην Ελλάδα ,αν το πλήρωμα και τα στελέχη του ήταν Έλληνες και όχι Αμερικανοί. Το πλοίο ποτέ δεν έκοψε τον ομφάλιο λώρο του με την μαμά-Αμερική, καθώς ήταν υποχρεωμένο στα πλαίσια του ΝΑΤΟ να ακολουθεί ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ασκήσεων, ενεργειών και συντήρησις.
    Στα χρόνια λειτουργίας των δύο βάσεων στην περιοχή του Μαραθώνα, το προσωπικό τους είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει πειράματα όχι μόνο του τύπου της Φιλαδέλφειας, αλλά και άλλα,όπως μαγνητικούς κινητήρες, συσκευές και εφαρμογές αντιβαρύτητας και ηλεκτροβαρύτητας και εφαρμογές πολλών ακόμα θεωριών που ανακαλύφθηκαν μετά το 1943.Και οι δύο βάσεις,Ν.Μάκρης και Κάτω Σουλίου που μεσουρανούσαν εκείνη την εποχή, ήταν μεν φανερές, η λειτουργία τους όμως ήταν μυστική. Επισήμως ήταν τηλεπικοινωνιακές !!!
Συνεχίζεται…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου