Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΑ Η ΕΑΑΣ ?



ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΑ Η ΕΑΑΣ ?
Έφτασε στα ‘’χέρια’’ μου το παρακάτω ε-μαιηλ, από παλιό και αγαπητό συνάδελφο.
Απορίας άξιο, πώς συμβαίνουν αυτά. Ίσως η ΕΑΑΣ, θα έπρεπε να κάνει ενέργειες πάνω σε αυτό το θέμα, και σε άλλα παρόμοια, γιατί οι εα συνάδελφοι δεν είναι τα ‘’απόπαιδα’’, όπως χαρακτηριστικά αναφέρονται από κάποιους κύκλους.
Ίσως, οι ενέργειες θα έπρεπε να φτάσουν και στον Υπουργό Εθνικής Αμύνης ( Έτσι τον ξέρω εγώ..)
Το όνομα του συναδέλφου, με δική μου πρωτοβουλία, δεν το αναγράφω, αλλά είναι στη διάθεση των ενδιαφερομένων.
Τα παρακάτω ίσως ενδιαφέρουν τους ε.α συναδέλφους:
    Χθές είχα μια δυσάρεστη έκπληξη στο Οδοντιατρείο Φρουράς ΑΘΗΝΏΝ .Είμαι απόστρατος απο το 2010 και κατοικώ στο Άργος.
    Απο το 2011-2014  μιά φορά το χρόνο  πήγαινα τον γιό μου 14 ετών ,για να τον παρακολουθεί ο Ορθοδοντικός ,μήπως χρειαστεί σιδεράκια ή μασελίτσα. Ο λόγος προφανής αφού τα έξοδα του ορθοδοντικού για όσους γνωρίζουν είναι δυσβάστακτα.
    Χθές (αφού είχα κλείσει ραντεβού πριν 1 εβδομάδα)  και αφού τελείωσε η εξέταση, η διάγνωση ήταν ότι θα πρέπει να τοποθετηθούν σιδεράκια . Ο ορθοδοντικός πήρε αποτυπώματα απο τα ούλα με υλικό τύπου πλαστελίνης ,πήρε φωτογραφίες απο την στοματική κοιλότητα και μου ζήτησε να προσκομίσουμε μια παναραμική μαγνητική της ανω και κάτω οδοντοστοιχίας για παρακολούθηση της εξέλιξης και αξιολόγηση του προβλήματος . Επίσης συμπληρώσαμε ένα έντυπο ερωτηματολόγιο πατέρας και γιός ξεχωριστά  αξιολογώντας το πρόβλημα λειτουργικά και αισθητικά! .Μου είπε ότι επειδή τα περιστατικά είναι πάρα πολλά η αξιολόγηση θα τελείωνε το Ιούνιο 2016 και τότε θα μας ειδοποιούσαν για το επόμενο ραντεβού και την συνέχιση της θεραπείας.
    ΤΟΤΕ με ρώτησε ο ιατρός αν είμαι εν ε.ε η ε.α .Δυστυχώς μου είπε από τον Ιανουάριο έχουμε διαταγή να εξυπηρετούμε ΜΟΝΟ τους ε.ε ! Ευχαρίστησα τον γιατρό για τις συμβουλές του ,πως να αντιμετωπίσουμε μελλοντικά το πρόβλημα του γιού μου και έφυγα.Το μόνο που είπα στην γραμματεία των ραντεβού είναι να ενημερωθούν οι απόστρατοι να υφίστανται την ταλαιπωρία και τα έξοδα έως την Αθήνα.
    Ίσως κρίνετε σκόπιμο να ενημερώσετε και την ΕΑΑΣ, εκτός αν τον γνωρίζουν ήδη και δεν ενημέρωσαν!
Και μη χειρότερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου