Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Τι είναι «λεύκωμα»; ( 1965-66 ) ( VΙΙ )


ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Τι είναι «λεύκωμα»; ( 1965-66 ) ( VΙΙ )
ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΕΧΘΕΣ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟ « VI» ΩΣ «VII». ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ «VII»
Αποφάσισα, να ανασκαλέψω την βιβλιοθήκη μου, έχοντας κάτι στο μυαλό μου. Και, ΙΔΟΥ ΤΟ ΘΑΥΜΑ! Ανακάλυψα ένα παλιό λεύκωμα, που γράψαμε σαν μαθητές γυμνασίου αλλά και σχολής Γαλλικών, το 1965-66. Προ αμνημονεύτων χρόνων, δηλαδή….
    Το ξεφύλλισα, και παλιές εικόνες πέρασαν μπροστά στα μάτια μου ολοζώντανες, από εκείνα τα αξέχαστα χρόνια, τα καλύτερα της ζωής μου….. Μέσα σε αυτούς που γράφουν, είναι και τέσσερεις οι οποίοι είναι αποδέκτες του ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ, συμμαθητές και φίλοι μου. Να δούμε, θα θυμηθούν τίποτα;
    Το λεύκωμα, ήταν γραμμένο σε τετράδιο σπιράλ απλό, χωρίς ιδιαίτερες καλλιτεχνικές αξιώσεις. Κάποια στιγμή πριν από χρόνια, το είχα δέσει σε βιβλίο, μαζί με ακόμα ένα, του 1967. Λόγω ποιότητας αλλά και δεσίματος, το σκανάρισμα ήταν προβληματικό, αν και έκανα ό τι καλύτερο μπορούσα.
    Εάν σε κάποιους μοιάζει προϊστορικό, ας σκεφτούν πως αυτό ήταν το facebook της εποχής.
    Έτσι λοιπόν, από σήμερα και σε συνέχειες, θα βάζω κάποιες σελίδες καθημερινά. Μην ψάχνετε να βρείτε εμένα, αφού δεν είπα πως είναι και δικό μου….
Ανδρέας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου