Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

22 αξίες ζωής που μου δίδαξε η μαμά μου!


22   αξίες ζωής που μου δίδαξε η μαμά μου!
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΥΡΟΒΟΛΗΤΗΣ» Τευχος 64
1.Η  μαμά μου,  μου  έμαθε  τη ΘΡΗΣΚΕΙΑ
    «Κάνε  την  προσευχή  σου  αν πρόκειται  να  φέρεις  μέσα  στο σπίτι τη λασπωμένη μπάλα
2.Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΛΟΓΙΚΗ
    «Είναι έτσι, γιατί το λέω εγώ
3.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ
    «Αν  πέσεις  από  την  κούνια  και  σκοτωθείς,  θα  σε σκοτώσω
4.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΠΡΟΒΛΕΨΗ
    «Φόρα πάντα καθαρό εσώρουχο, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να γίνει ένα ατύχημα και να σε πάνε στο νοσοκομείο
5.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΕΙΡΩΝΕΙΑ
    «Συνέχισε να ψευτοκλαίς και θα σου βρω εγώ έναν καλό λόγο να κλάψεις στ’ αλήθεια
6.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΔΡΑΣΗ
    «Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαί σου.»
7.Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ
    «Να έχεις πάντα μάτια και στην πλάτη»
8.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΚΑΡΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
    «Θα  καθίσεις  στο  τραπέζι  μέχρι  να  τελειώσεις  όλο το σπανακόρυζο
9.Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ
    «Θα το φορέσεις το πουλόβερ γιατί θα κάνει κρύο»
10.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
    «Στο  έχω  πει  ένα  εκατομμύριο  φορές!  Μην  υπερβάλλεις
11.Η μαμά μου, μου έμαθε τον ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ
    «Εγώ  σε  έφερα  στον  κόσμο,  εγώ  θα  σε  πάρω  από αυτόν
12.Η μαμά μου, μου έμαθε την  ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
    «Σταμάτα να κάνεις σαν τον πατέρα σου»
13.Η μαμά μου, μου έμαθε τον ΦΘΟΝΟ
    «Υπάρχουν  εκατομμύρια  παιδιά  στον  κόσμο  αυτό που δεν έχουν τους καλούς γονείς που έχεις εσύ»
14.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΠΡΟΣΜΟΝΗ
    «Περίμενε να πάμε σπίτι και θα σου δείξω εγώ!»
15.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    «Αν  δεν  σταματήσεις  να  παίζεις  αλληθωρίζοντας τα μάτια σου θα μείνουν για πάντα έτσι
16.Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΜΑΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
    «Φόρα  το  πουλόβερ  σου,  νομίζεις  ότι  δεν  ξέρω πότε θα κρυώσεις
17.Η μαμά μου, μου έμαθε το ΧΙΟΥΜΟΡ
    «Όταν πέσεις και σπάσεις τα πόδια σου μην τρέξεις σε μένα πάλι
18.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ
    «Αν  δε  φας  τα  λαχανικά  σου  δε  θα  μεγαλώσεις ποτέ»
19.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    «Είσαι ίδιος ο πατέρας σου
20.Η μαμά μου, μου έμαθε την ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ
    «Κλείσε την πόρτα πίσω σου. Σε βάρκα γεννήθηκες
21.Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΣΟΦΙΑ
    «Όταν θα έρθεις στην ηλικία μου θα καταλάβεις..
22.Και το καλύτερο μου…
Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
    «Μια μέρα που  θα  κάνεις  παιδιά  εύχομαι  να  σου  κάνουν  τα ίδια»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου