Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/3/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/3/2018)
Ανδρέας
    Δεν άντεξα, όταν το διάβασα και το θυμήθηκα.    1998 - Η κυβέρνηση εξαγγέλλει πρόγραμμα εξυγίανσης της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η εξοικονόμηση 50 δισεκατομμυρίων δραχμών ετησίως, η εκμετάλλευση των θυγατρικών της επιχειρήσεων και των μη αεροπορικών δραστηριοτήτων της (τροφοδοσία, επίγεια εξυπηρέτηση, έλεγχος των αεροπλάνων), η μεταφορά της έδρας της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας στη Θεσσαλονίκη, η εκμετάλλευση του αεροδρομίου των Σπάτων και η ανανέωση του στόλου των αεροπλάνων. Μήπως χρειάζεται να σας θυμίσω τι έγινε τελικά;;;;;;
------------------------------------
    Απορώ, που κάποιοι πηγαίνουν στο ταμείο για να πληρωθούν, όταν αγνοούν στοιχειώδη ελληνικά. Γιατί, εάν ήξεραν ελληνικά, δεν θα έγραφαν και ούτε ο καθεξής!!!!! Μήπως είναι αλβανοπακιστανός;
------------------------------------
    Άλλον πάλι, τον πιάνει ο ενθουσιασμός ( ομιλία Φράγκου) και γράφει όποια ασυναρτησία θέλει! Προσπάθησα να τις… συμαζέψω, δεν το κατάφερα, και τις διέγραψα, για να μην βασανίζω τα μάτια σας…
------------------------------------
    Πώς μου προέκυψε σήμερα το Ιερόν Κοινόβιον Οσίου Νικοδήμου; Το Σάββατο το επισκέφθηκα με ημερήσια εκδρομή, και μου άρεσε ιδιαίτερα. Και κυρίως ο αξιολογώτατος Ηγούμενος της Μονής. Αξίζει να το επισκεφθείτε!
------------------------------------
    Βέβαια, οι δικαστικοί, ως συνήθως, «καθαρίζουν για πάρτη τους» σε ό τι αφορά τα λεφτά ( και όχι μόνο… ) Λέτε η απόφαση να είναι αφορμή για να καταργηθεί ο κατάπτυστος «νόμος Κατρούγκαλου»;
------------------------------------
    Και «στο καπάκι», πριν από λίγη ώρα, με παίρνει ένας φίλος στο τηλέφωνο, για να με ρωτήσει εάν έχουν αρχίσει να μοιράζονται κρυφά ΦΑΠ (Φύλα Ατομικής Προσκλήσεως) για  επιστράτευση, και πως ενημέρωσαν τους…. τοπογράφους να κάνουν έλεγχο των … υπογείων, για να χρησιμοποιηθούν σαν καταφύγια!!!! Και με ρώτησε, εάν πρέπει να κάνει προμήθειες τροφίμων «για ώρα ανάγκης». Ξέρω πως δεν μου έκανε πλάκα, όμως εγώ ήμουν αναγκασμένος να του κάνω. Επειδή, «κάτι» πήρε το αυτί μου και εμένα, πολύ φοβάμαι πως άρχισε η δραστηριότητα της «Πέμπτης Φάλαγγας», με διασπορά ψευδών ειδήσεων! Τα περιβόητα «fake news” που λέγαμε…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου