Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

«Γάτος γ@μ@ει και γάτος σκούζει»



«Γάτος γ@μ@ει και γάτος σκούζει»
Τίμος Παυλίδης
    Η περίπτωση του Τούρκου Υπ.Εξ. μοιάζει με αυτό, που η λαϊκή μας σοφία περιγράφει ως: '' γάτος γ@μ@ει και γάτος σκούζει''. Όσον αφορά τώρα τη δική μας στάση προτείνω την επόμενη φορά, εκτός από την ''σκληρή γλώσσα'', (που μόνο για κάποια άλλη δουλειά κάνει), να αντιδράσουμε κάνοντας μια συναυλία διαμαρτυρίας, καλώντας και τους Γενικούς Γραμματείς του ΟΗΕ και ΝΑΤΟ, ως παρατηρητές, για να τους δείξουμε εμείς. Θα βάλουν έντρομοι την ουρά κάτω από τα σκέλια και όπου φύγει - φύγει.
    Τώρα η στάση του δικού μας επίσης μου θύμισε και ένα ανέκδοτο. 
Υπόθεση βιασμού στο δικαστήριο.
- Τι έχετε να μας πείτε κα μάρτυς;
-Κύριε πρόεδρε χθες το βράδυ στο μπαρ με πλησίασε ο κατηγορούμενος και μου πρόσφερε ένα ποτό.
-Τον γνωρίζατε;
-Όχι αλλά ήθελα να δω που το πάει.
-Μετά από λίγη ώρα μου πρότεινε να πάμε στο διαμέρισμά του.
-Και πήγατε;
-Ναι ήθελα να δω που το πάει
-Και μετά;
-Καθίσαμε στο σαλόνι και σε λίγο ήλθε και κάθισε δίπλα μου και άρχισε να με χαϊδεύει. Την κορόϊδα εγώ, άσε να δούμε που το πάει. Μετά μου έβγαλε τη μπλούζα, την κορόϊδα εγώ, άσε να δούμε που το πάει. Μετά μου έβγαλε και τη φούστα, την κορόϊδα εγώ, να δούμε που το πάει. Μετά μου έβγαλε το σουτιέν, πάλι την κορόϊδα, δεν είμαι και καμία χαζή εγώ, ήθελα να δω που το πάει. Μετά μου έβγαλε την κιλότα, συνεχίζω να κάνω την κορόϊδα, να δούμε που το πάει.
-Και μετά τι έγινε κα μάρτυς; μην επεκτείνεστε άλλο.
-Μετά με βίασε κε Πρόεδρε. Ισόβια να τον βάλετε
Αυτά λοιπόν και με τις υγείες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου