Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

118.« Καλέ μου, το παιδί! »



ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, συνεχίζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «Καλέ μου, το παιδί!»  (1947)
Μουσική & στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Στις 12 Δεκεμβρίου του 1947 με τον τίτλο «Καλέ μου, το παιδί!»
Εκτέλεση: Σωτηρία Μπέλλου, Βασίλης Τσιτσάνης & Στέλιος Χρυσίνης
Και πάλι το 1947 με τον τίτλο «Το παιδί που είχες φίλο»
Εκτέλεση: Στέλλα Χασκίλ, Μάρκος Βαμβακάρης & Γιάννης Σταμούλης
Το παιδί που είχες φίλο, τώρα το κατηγορείς!
Πες μας τι σου έχει κάνει και δε θέλεις να το δεις;
Καλέ μου, το παιδί!

Άδικα μην το παινεύεις, βρε γυναίκα πονηρή,
και το ρίχνεις όπου λάχει, τον μπελά του για να βρει!
Γυναίκα πονηρή!

Ό,τι και να σου 'χει κάνει, έχει μια καρδιά χρυσή!
Γύρνα πάλι σαν και πρώτα και αγάπα το κι εσύ.
Καλέ μου, το παιδί!
«δεχόμαστε και παραγγελιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου