Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Γαλαντόμος ο Κλούνεϊ -Εκανε δώρο από 1 εκατ. δολάρια στους φίλους του επειδή... υπάρχουν



Γαλαντόμος ο Κλούνεϊ -Εκανε δώρο από 1 εκατ. δολάρια στους φίλους του επειδή... υπάρχουν
    Υπάρχουν καλοί φίλοι, υπάρχουν πολύ καλοί φίλοι και υπάρχει κι ο Τζορτζ Κλούνεϊ. Μια κατηγορία, από μόνος του.
    «Είναι μια παρέα που τη λέμε "Τ' αγόρια"» θυμάται ο Ράντι Γκέρμπερ, επιχειρηματίας κι επί σειρά ετών φίλος του Τζορτζ Κλούνεϊ. «Μια μέρα, ο Τζορτζ τηλεφώνησε σ' εμένα και στα "Αγόρια" κι είπε "Σημειώστε στην ατζέντα σας, 27 Σεπτεμβρίου 2013. Θα έρθετε όλοι σπίτι μου για φαγητό"».
    Όταν έφτασαν, βρήκαν πάνω στου καθενός την καρέκλα, γύρω στο τραπέζι, από ένα δερμάτινο ντιζαϊνάτο σακίδιο. Ανοίγοντας τα σακίδια, ανακάλυψαν μέσα στο καθένα «ένα εκατομμύριο δολάρια, σε χαρτονομίσματα των 20 δολαρίων» διαβάζουμε στο E! News.
    «
Ακούστε, παιδιά» είπε ο Τζορτζ «θέλω να ξέρετε πόσο σημαντικοί ήσασταν για μένα και πόσο μετράτε στη ζωή μου».
    «
Ήρθα στο Λος Άντζελες, κοιμήθηκα στον καναπέ σας» συνέχισε ο 55χρονος ηθοποιός. «Είμαι τόσο τυχερός στη ζωή μου να έχω όλους εσάς και δεν θα ήμουν εδώ που είμαι σήμερα χωρίς όλους εσάς.
Άρα, έχει σημασία, πραγματικά, για μένα ν' ανταποδώσω, όσο είμαστε ακόμα μαζί. Κατά συνέπεια, θέλω ν' ανοίξετε τα σακίδιά σας
».
     «Ο καθένας μας, ήμασταν 14, πήρε ένα εκατομμύριο δολάρια. Ο κάθε ένας από μας. Είχαμε σοκαριστεί» θυμάται ο Γκέρμπερ.
    Ο Τζορτζ συνέχισε: «Ξέρω ότι είχαμε κάποιες δυσκολίες, κάποιοι από σας έχουν ακόμα. Δεν χρειάζεται ν' ανησυχείτε για τα παιδιά σας, δεν χρειάζεται ν' ανησυχείτε, πώς να το πω, για το σχολείο, δεν χρειάζεται ν' ανησυχείτε για τις πληρωμές στο υποθηκοφυλακείο».

    Ο Γκέρμπερ τράβηξε στην άκρη τον Τζορτζ και του είπε πως δεν μπορεί να δεχθεί τέτοιο δώρο. Κι ο οικοδεσπότης απάντησε: «Θα κάνω μια ανακοίνωση. Αν ο Ράντι δεν πάρει το ένα εκατομμύριο, κανένας δεν παίρνει».
    Ο Γκέρμπερ, που είναι παντρεμένος με τη Σίντι Κρόφορντ και συνιδιοκτήτης μαζί με τον Κλούνεϊ της Casamigos Tequila Company, δέχθηκε και έκανε δωρεά το ποσό σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου