Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

ΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ



ΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Πόσο πληκτικός είναι ο χειμώνας
Ιδίως όταν συνοδεύεται από ρίγη βροχής
Φτωχός παρουσιάζεται  τώρα ο λειμώνας
Λυπημένα δειλινά της νέας εποχής.

Νεκρή η φύση, ζει στην μοναξιά της
Στον κήπο η ροδιά με φορεσιά διαφορετική
Της νεροποντής τα ανήσυχα νερά της
Πλημμυρίζουν και ζωές αφαιρεί.

Και έχει η καρδιά τόσα να πει το βράδυ
Στιχουργεί σταλιά- σταλιά και κάποιο χάδι
Δεν έρχεται τον έρωτα κρυφά να παίξει
Χαμένα τα βραδινά με θλιμμένη σκέψη.

Πόσο πληκτικός είναι ο χειμώνας
Σκυθρωπός ουρανός τρέμει χλομό το φεγγάρι
Τα όνειρα μου έκρυψα μην μου τα πάρει
Νεκρό του άρρεν του άνθους ο στήμονας.

Πέρα από τα βλέφαρά μου τα νυσταγμένα
Δεν άφησα το φεγγάρι να μου ραγίσει την καρδιά
Στην κάμαρα γκρίζα χρώματα θλιμμένα
Κατασταλάζει την καρδιά μου η παγωνιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου