Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

14.« ΜΗ ΜΟΥ ΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΖΩΝΑΡΙ »



ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, εγκαινιάζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «ΜΗ ΜΟΥ ΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΖΩΝΑΡΙ
Δ Ευσταθίου
Φιρί φιρί το παν' οι μάγκες
να με κλείσουν ξανά στη φυλακή
 μου πατάνε το ζωνάρι
 με πειράζουνε πολύ

Δε φοβάμαι σίδερα πάρτετο χαμπάρι
 μη μου πατάτε το ζωνάρι

Εγώ κανέναν δεν πειράζω
είμαι απ' τα πιο δερβίσικα παιδιά
μα οι μάγκες μου κολλάνε
θα με βάλουν σε μπελά

Δε φοβάμαι σίδερα πάρτε το χαμπάρι
μη μου πατάτε το ζωνάρι

Όταν περνάω απ' την πιάτσα
όλοι με γνωρίζουνε απ' την καλή
λένε να ο Δημητράκης
το καλύτερο παιδί

Δε φοβάμαι σίδερα πάρτε το χαμπάρι
 μη μου πατάτε το ζωνάρι


 «δεχόμαστε και παραγγελιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου