Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

11.« ΜΟΥ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΣΤΑ ΖΑΡΙΑ »



ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, εγκαινιάζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «ΜΟΥ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ ΣΤΑ ΖΑΡΙΑ»
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Έπαιξα ζάρια κι έχασα
 όλη τη σιρμαγιά μου,
πήγα να πιάσω την καλή
κι έμεινα ρέστος και ταπί
και 'χασα τα λεφτά μου.

Τώρα μάγκες τι χαμπάρια;
Μου τα φάγανε στα ζάρια.

Για μια ζαριά ξεκίνησα
 να πάρω τα χαμένα,
ήταν τα ζάρια ψεύτικα
κι όταν το σακουλεύτηκα
ήταν αργά για μένα.
Τώρα μάγκες τι χαμπάρια;
Μου τα φάγανε στα ζάρια.

 Ρεστάρισα και τώρα πια
 δεν έχω ούτε τσιγάρο,
βοήθα Χριστέ και Παναγιά
πάλι να πιάσω σιρμαγιά
να τους τα ξαναπάρω.

Τώρα μάγκες τι χαμπάρια;
Μου τα φάγανε στα ζάρια.
 «δεχόμαστε και παραγγελιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου