Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Ο ΞΕΧΑΣΙΑΡΗΣ



Ο ΞΕΧΑΣΙΑΡΗΣ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Αυτό που με χαλάει τόσο , είναι ότι αρχίζω να ξεχνώ
Τα κενά της μνήμης μου, δεν μπορώ να επαναφέρω
Σκουριάζει η δυνατότητα για κάτι που ανακαλώ
Ξέχασα ενός γνωστού μου το όνομα στο νου μου να φέρω.

Η επιστήμη με έρευνες , αναζητά την θεραπεία
Η νόσος της εποχής μας ακουμπά και την μικρή ηλικία
Αλλοιώνονται σιγά –σιγά τα κύτταρα τα εγκεφαλικά
Ξεχασιάρης ,τελευταία  στην ζωή μου, κυριολεκτικά.

Μια αίσθηση υπάρχει, ότι μεγάλωσα αρκετά
το μεγαλείο του εγκεφάλου βρίσκεται σε κρίση
μια αίσθηση ότι η μνήμη μου με απατά
του μυαλού η οξυγόνωση και διέγερση η λύση.

Το διάβασμα, ο περίπατος,  η κοινωνικότητα
Η διατροφή, ο καλός ύπνος, της λήθης τα αντίδοτα
Ένα χόμπι, της μνήμης η αποδοτικότητα
Παραμέληση και εφησυχασμός τα αντίθετα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου