Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (7/8/2017)



ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (7/8/2017)
Ανδρέας
     Βγαίνει και ο… Πάγκαλος και μιλάει εναντίον των Ενόπλων Δυνάμεων! Ποιος; Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ! Που θα μείνει στην ιστορία για τις σοφές ρήσεις του.. «φύσηξε και την πήρε ο αέρας τη σημαία», «μαζί τα φάγαμε», «οι αξιωματικοί είναι αντιπαραγωγικοί και αυτιστικοί» ! Καθώς και για το ποσα μπιφτέκια τρώει στην καθισιά του. Εάν δεν ήμουν ευγενής, θα έλεγα πως κακώς ασχολούμαστε με έναν κινούμενο σκατ@τουρβά, αλλά επειδή είμαι, δεν το λέω!
--------------------------------------------------------------------
    Επέστρεψαν στη Γαλλία 271 Γάλλοι (;) τζιχανιστές! Και τώρα, τι τους κάνεις αυτούς;.Τους λές «δεν πειράζει, να μην το ξανακάνετε» και τους αφήνεις ελεύθερους; Τους «μαντρώνεις» κάπου για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο; Τους απελαύνεις ισόβια ; Δύσκολη απόφαση. Οι Αμερικανοί βέβαια, έχουν τη λύση. Λέγεται «ΓΚΟΥΑΝΤΑΝΑΜΟ» !
--------------------------------------------------------------------
    Έ, όχι ρε παιδιά, να θέλετε να κλείσετε το μαγαζί, ημέρα πανηγυριού! Αυτό περιμένουν για να βγάλουν κανένα φράγκο. Τον Ρέμο, πώς θα τον πληρώσουν; Ηρεμήστε, σας τα είπε και ο «Μεγάλος». Εγώ δεν ξέρω ποιος είναι, εσείς όμως ξέρετε!
--------------------------------------------------------------------
    Αύριο είναι η …Παγκόσμια Ημέρα Οργασμού  !! Η Παγκόσμια Ημέρα Μακακίας πότε είναι ;;;
--------------------------------------------------------------------
    Εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ μου φαίνεται πως οι κληρώσεις είναι «σικέ». Διαφορετικά, δεν εξηγείται πώς κληρώθηκε ο   Γαβρόγλου, πώς ξανακληρώθηκαν ο Πολάκης κτλ.  Σημαδεμένα θα ήταν τα μπαλάκια…..
--------------------------------------------------------------------
    ΑΜΑΝ! Έδιωξαν την Βενεζουέλα του Ρημαδούρο από την Mercosur! Ποιος θα μας βοηθήσει τώρα; Ποιος θα μας σώσει; Την «βάψαμε»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου