Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΗΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ



ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΗΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Πολλές φορές αναγκάζομαι να υποχωρήσω
Να χτίσω μέσα μου ένα τείχος της σιωπής
Μετέωρος ψάχνω στήριγμα για να ακουμπήσω
Να γκρεμίσω το τείχος την νύχτα της συναλλαγής.

Πολλές φορές αναγκάζομαι να υποχωρήσω
Μέσα στη πάλη με την καρδιά γεμάτη θλίψη
Δανείζομαι θάρρος και υπομονή για να ξεχωρίσω
την στιγμή που στα σκοτεινά μου χείλη θα υποκύψει.

Θριαμβευτής αισθάνομαι στις θύελλες και τις καταιγίδες
Κατά βάθος όμως παίζω τον έρωτα μου  στα κρυφά
Είμαστε και οι δυο ερωτευμένοι γεμάτοι ελπίδες
Νιώθουμε κάθε μας νεύρο τεντωμένο να σκιρτά.

Χρόνια φυλακισμένη μέσα μου η αγάπη στα αλήθεια
Τις νύχτες που μυρίζει γιασεμί ,φάλτσα τραγουδά
Τον έρωτα μαθαίνουμε όπως και στα παραμύθια
Λουλούδια στης χαρίζω όπως συνήθιζα παλιά.

Πολλές φορές αναγκάζομαι να υποχωρήσω
Αδύναμος μπροστά στην επιμονή της πεισματικά
Αναζητώ τρόπους διάφορους να προσεγγίσω
Ελπιδοφόρα μηνύματα δεν έχω από πουθενά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου