Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Το μυστικό είναι να είσαι περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους



Το μυστικό είναι να είσαι περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους
Παλιό μεν, αλλά με κατάλληλη προσαρμογή, «κολλάει» πάντα κάπου !
Το έστειλε ο Α. Λιάσκος
    O ΤΣΙΠΡΑΣ σε συνάντηση του με την ΜΕΡΚΕΛ  κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου βρήκε ευκαιρία και την ρωτά:
 - Πώς τα καταφέρνεις και η διακυβέρνηση σου είναι τόσο αποδοτική και επιτυχημένη.  Δε μας λες και μας ποιο είναι το μυστικό;
 - Να σου πω, το μυστικό είναι να είσαι περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους.
     Ο ΤΣΙΠΡΑΣ δείχνει προβληματισμένος και την ρωτά.
 - Μα, πώς όμως θα ξέρω ότι οι άνθρωποι μου είναι πραγματικά έξυπνοι;
 - Εύκολο. Θα τους κάνεις δύσκολες ερωτήσεις κρίσεως  και θα αξιολογείς τις απαντήσεις τους.
     Σηκώνει η ΜΕΡΚΕΛ το τηλέφωνο της και καλεί τον Βόλφγκανγκ ΣΟΪΜΠΛΕ  να παρουσιαστεί αμέσως.
 - Δε μου λες Βόλφγκανγκ του λέει , αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
 - Εύκολο, θα ήμουν εγώ, απαντά ο Βόλφγκανγκ ΣΟΪΜΠΛΕ .
     Γυρνάει η ΜΕΡΚΕΛ στον ΤΣΙΠΡΑ και του λέει:
 - Βλέπεις; Είναι έξυπνος.
     Ο ΤΣΙΠΡΑΣ επιστρέφει στην Ελλάδα και καλεί στο γραφείο του τον ΤΣΑΚΑΛΩΤΟ.
 - Δε μου λες ρε ΕΥKΛΕΙΔΗ , αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
     Ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ κομπιάζει και απαντά:
 - Πρόεδρε, να το ερευνήσουμε λίγο το θέμα και επανέρχομαι.
     Βγαίνει έξω ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ, πάει βρίσκει τους συμβούλους του,  τους ρωτά μα όλοι τους ήταν ανίκανοι να απαντήσουν. 
     Στον διάδρομο συναντά βιαστικό τον ΝΙΚΟ ΠΑΠΑ και τον σταματά.
 - Δε μου λες ρε ΝΙΚΟ, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν;
 - Εύκολο, θα ήμουν εγώ, του απαντά εκείνος.
     Τρέχει ο ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ στο γραφείο του πρωθυπουργού,  ανοίγει την πόρτα και του λέει:
 - Πρωθυπουργέ μου, σχετικά με εκείνο το πρόβλημα που μου θέσατε,  βρήκα την απάντηση. Η απάντηση είναι ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣ.
     Τότε σηκώνεται έξαλλος ο ΤΣΙΠΡΑΣ ,  τρέχει προς το μέρος του ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΥ  και με βροντερή φωνή του λέει: 
 - Όχι ηλίθιε, η σωστή απάντηση είναι ο Βόλφγκανγκ ΣΟΪΜΠΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου