Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Πρόσκληση Προέδρου ΕΑΑΣ στην τελετή παραλαβής – παραδόσεως της Διοικήσεως ΕΑΑΣ.



Πρόσκληση Προέδρου ΕΑΑΣ στην τελετή παραλαβής – παραδόσεως της Διοικήσεως ΕΑΑΣ.
    Σεβαστοί Στρατηγοί, αγαπητοί φίλοι και συμμαθητές,
    σας προσκαλώ  στην εκδήλωση παραδόσεως –παραλαβής των ΔΣ/ ΕΑΑΣ, που  θα λάβει χώρα στην ΛΑΕΔ   την Τρίτη 25 Απρ.2017 και περί ώρα 11.00.
    Η παρουσία σας θα αποτελέσει ξεχωριστή τιμή για εμένα, που αποχωρώ από την ΕΑΑΣ, ύστερα από έξι χρόνια συνεχούς και επί καθημερινής βάσεως προσφοράς, στον εν αποστρατεία συνάδελφο και τα μέλη των οικογενειών των εκλιπόντων.
    Απέρχομαι σε κλίμα συναισθηματικής φόρτισης, έχοντας  πλήρη συνείδηση, ότι προσπάθησα  κάτω από αντίξοες και πρωτόγνωρες συνθήκες για την χώρα, που όλοι γνωρίζουμε, να προσεγγίσω τους στόχους των προσδοκιών όλων μας με την καθημερινή μου προσπάθεια και αγωνία, δίνοντας την σκυτάλη στον νέο Πρόεδρο με τις ευχές μου για καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο του.
    Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος για τα όσα η υπηρεσία μου προσέφερε στα 40 χρόνια της ενεργούς υπηρεσίας μου.
    Είμαι ευγνώμων προς την υπηρεσία , αλλά και τους συναδέλφους μου , τα μέλη των οικογενειών των εκλιπόντων, που πίστεψαν σε εμένα.
                                                                                                     Με εξαιρετική Τιμή.
                                                                                                    Υπτγος ε.α Ε.Ν.Δανιάς.
                                                                                                         Πρόεδρος ΕΑΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου