Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

H… «Μάρθα Βούτρση» ξαναχτυπά !



H… «Μάρθα Βούτρση» ξαναχτυπά !
Δάκρυσε στην απολογία της η Βίκυ Σταμάτη: Ο Ακης ήταν για μένα σταθμός, αρχή και τέλος.
Μια νέα Μάρθα Βούρτση, στα καλύτερά της.
Πολύ Ελληνικό κινηματογράφο έβλεπε φαίνεται ( Ξανθόπουλος – Βούρτση κτλ )
    Με δάκρυα στα μάτια άρχισε την απολογία της η σύζυγος του Ακη Τσοχατζόπουλου, ενώπιον του 5μελούς Εφετείου Κακουργημάτων για τις μίζες από τα εξοπλιστικά προγράμματα.
    Η Βίκυ Σταμάτη, για μία ακόμη φορά υποστήριξε ότι είναι αθώα και πως βρέθηκε στο εδώλιο της κατηγορουμένης εξαιτίας της σχέσης της με τον πρώην υπουργό Εθνικής Αμυνας και όχι γιατί είχε οποιαδήποτε σχέση με την κατηγορία του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος που της αποδίδεται. «Δίνω το παρον ενώπιον του Δικαστηρίου σας για τον εαυτό μου και προσπαθώ να δικαιολογήσω την παρουσία μου στο ακροατήριο,δεν καταλαβαίνω όμως το γιατί. Απλά διότι είμαι σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου, άρα πρόκειται για εκδίκηση, για τιμωρία!» είπε η Βίκυ Σταμάτη.
    Για την Βίκυ Σταμάτη, ο Ακης Τσοχατζόπουλος ήταν «σταθμός, η αρχή και το τέλος», «ένας άνθρωπος με μεγαλείο ψυχής». Οσο για τα όσα έζησε μέσα από αυτήν την περιπέτεια, η σύζυγος του πρώην υπουργού είπε αναφερόμενη στο θέμα της Διονυσίου Αρεοπαγίτου: 
     «Λιθοβολήθηκα για το ακίνητο της Διονυσίου Αρεοαπαγίτου για το οποίο ήταν απόφαση του άνδρα μου να έλθει στα χέρια μου. Μου ανακοίνωσε μια ημέρα ότι θα πάρουμε δάνειο. Έφερα αντιρρήσεις. Έβαλα μια υπογραφή για το δάνειο, ήταν όλα έτοιμα, δεν διάβασα κανένα χαρτί. Σε μια εβδομάδα μέσα από την στιγμή που το διαμέρισμα μεταβιβάστηκε σε εμένα, βλέπουμε στην Καθημερινή να υπάρχει μια τεράστια φωτογραφία  και να γίνεται αναφορά για σκάνδαλο(...). Βρισκόμουν πάντα μπροστά σε μια έκπληξη και πάντα εκ των υστέρων, δεν ξέρω γιατί δεν άσκησα καμία επιρροή επάνω του ενώ το ξέρω ότι τον λάτρεψα και με λάτρεψε».
    Η απολογία της Βίκυ Σταμάτη διήρκησε μόνο μία ώρα και θα συνεχιστεί στην επόμενη συνεδρίαση, ωστόσο, η διαδικασία άρχισε με ένταση καθώς το Δικαστήριο δεν έκανε δεκτό το αίτημα της να απολογηθεί την επόμενη εβδομάδα καθώς έπρεπε να πάει να παραλάβει το γιο της από το σχολείο.
    «Μετά την άρνηση σας, παρακάλεσα τον αδελφό μου να φύγει από την δουλειά του και να πάρει το παιδί από το σχολείο. Εμένα μου έχετε επιδείξει κυρία πρόεδρε ένα τεράστιο μεγαλείο ότι με επιστρέψατε στο παιδί μου. Ξέρετε τι σημαίνει απολογία; Κατάθεση ψυχής. Απευθύνεστε σε έναν άνθρωπο που δεν είναι προετοιμασμένος να μιλήσει σήμερα. Θα μου επιτρέψετε να αναφερθώ σε ένα θέμα που αφορά στο παιδί. Δεν ζει την ομαλή ζωή που ζουν αλλά παιδιά της ηλικίας του. Πολλές φορές βρίσκεται σε ένα καταστροφικό δίλημμα και μία αγωνία, ειδικά το βράδυ για τον πατέρα του. Βρίσκεται μπροστά σε μία αγχώδη και διλημματική κατάσταση και αυτό είναι πολύ κακό για την προσωπικότητα του, για τη ζωή του, γενικότερα. Θα μπορούσατε να καλέσετε έναν παιδοψυχολόγο και να τον ρωτήσετε πως μπορεί να αισθάνεται ένας δεκάχρονος. Θα σας πει πολύ βαρύτερα πράγματα από αυτά που εκφράζω εγώ αυτήν την ώρα. Έχετε φανταστεί ποια είναι τα τραύματα του και μάλιστα ανίατα, έχετε ευθύνη για αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου