Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Τόσο γνωστοί πιά!



Τόσο γνωστοί πιά!
    Η ιστορία ξεκίνησε, όταν ο φίλος μου ο Ηρακλής από την Σύρο, μου έστειλε ένα κακόβουλο e-mail. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο Ηρακλής, με πνεύμα καθόλου, μα καθόλου αντικειμενικό, αλλά φορώντας παραμορφωτικά γυαλιά, μίλησε εντελώς απαξιωτικά για τον διορισμό 156 διακριθέντων αθλητών, σε διάφορα υπουργεία μετά από απόφαση της υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Όλγας Γεροβασίλη, η οποία υπεγράφη, μάλλον μουλωχτά, στις 29 Δεκεμβρίου 2016, δηλαδή παραμονές Πρωτοχρονιάς.
    Τώρα θα μου πει κάποιος: «Καλά ρε περίεργε αντί να δίνεις συγχαρητήρια στην υπουργάρα που δούλευε χρονιάρες μέρες, εσύ το σχολιάζεις δυσμενώς;». Απολογούμαι μεν, αλλά καλώς την σχολιάζω δε, διότι τέτοιες μέρες κακά πράγματα βγαίνουν από τα υπουργικά γραφεία…
    Τώρα γιατί ο Ηρακλής με έβγαλε χειμωνιάτικα έξω από τα ρούχα μου; Διότι, εμ είναι άσχετος με τον αθλητισμό, εμ μιλάει κιόλας.
    Δηλαδή κακόβουλε, κακόπιστε και καχύποπτε Ηρακλή, δεν γνωρίζεις τον παγκόσμιο ρέκορντμαν, στο δεν ξέρω κι’ εγώ τι, Ευάγγελο Κουλουρίζο; ( Κωπηλάτης στο Βόλο )
    Αγνοείς την κορυφαία αθλήτριά μας Σοφία Αμουτζιά; (Αθλήτρια τεκ-βο-ντο)
    Δεν ξέρεις την Λίκα Βοϊσάβα; ( Ακοντίστρια, 1η Μεσογειακους )
    Δεν έχεις ακούσει τίποτα για το μήλον της έριδος όλης της πριμέρα ντιβιζιόν της Ισπανίας, Χρήστο Λυμπανοβνό;( Ενόργανη γυμναστική )
    Το όνομα Πουσπουρίκα Μαρία δεν σου λέει τίποτε; ( Αθλήτρια βόλευ της ΧΑΝΘ )
    Τον Τεντόρε Μασμανίδη δεν έτυχε ποτέ σου να τον ακούσεις; (Εθνική ομάδα πάλης )
    Δεν έτυχε να περάσεις ποτέ μπροστά από την προτομή του τρις ολυμπιονίκου
Ηλία Γρόδζου;
    Τι να σου πω ρε κακόβουλε, κακόπιστε και καχύποπτε Ηρακλή. Μηδέν και τη Δευτέρα με τον κηδεμόνα σου... Τώρα μεταξύ μας, ούτε εγώ, που έχω χτίσει κάποιες εξέδρες, ως θεατής βέβαια, με τα εισιτήρια που έχω πληρώσει, στα ποδοσφαιρικά γήπεδα και τα στάδια, δεν γνωρίζω κάποιον από τους τιτάνες αυτούς.   Υπάρχουν μερικοί, όπως οι ποδοσφαιριστές Γρηγόρης Μάκος, Αντώνης Πετρόπουλος και ο μπασκετμπολίστας Νίκος Οικονόμου και μερικοί ακόμη γνωστοί. Όλοι οι άλλοι όμως εδοξάσθησαν σε μεγάλα κλαμπ, όπως ο Ερμής Τραχανοπλαγιάς ή η Δόξα Λεστινίτσας, για να θυμηθούμε και την «Κυρά μας την μαμή».
    Είδα και έναν
Κουιρουκίδη Χρήστο (Ποδοσφαιριστής του Αστέρα Βάρης ) )και ξαφνιάστηκα. Θες να είναι αυτός σκέφτηκα. Μετά όμως θυμήθηκα ότι στον ΠΑΟΚ έπαιζε ο Λάμπης Κουιρουκίδης.
    Όταν εκατομμύρια νέοι είναι άνεργοι, είναι τουλάχιστον πρόκληση να προσλαμβάνονται στο Δημόσιο πλουσιοπάροχα αμοιβόμενοι αθλητές, αλλά και ημέτεροι που βαφτίζονται πρωταθλητές.
    Ευτυχώς και μετά την κατακραυγή, ακυρώθηκε η πρόσληψη κάποιων διακεκριμένων αθλητών στο άθλημα της…ντόπας.
Υστερόγραφα:
    α. Διαβάζουμε στην «δημοκρατία», ότι ο σοφός ποιητής, ο Αλί Αχμάντ Σάϊντ, με το Ελληνικό ψευδώνυμο «Άδωνις», γεννημένος στην Συρία, καταδικάζει την «Αραβική Άνοιξη», παρόλο που, όπως ο ίδιος ομολογεί, ήταν υποστηρικτής της. Αμ τότε, τι σοφός ήταν;
    β. Η παρακάτω είδηση πιθανώς θα σας φανεί… πρωταπριλιάτικη (ή «τρολ», για να προσαρμοζόμαστε και στην εποχή…) αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινή.
    Ε, λοιπόν, ο κ. Τόσκας, προανήγγειλε με συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ, διάλογο με τους αναρχικούς και τους τρομοκράτες (
τους οποίους χαρακτήρισε «συλλογικότητες των Εξαρχείων»).
    Ιδού η απίστευτη -
κι όμως αληθινή- σχετική δήλωση: «Ο διάλογος μπορεί να συμβάλλει στην βελτίωση της κατάστασης και πρέπει να υπάρχει. Διάλογος γίνεται ακόμη στον πόλεμο ανάμεσα σε αντίπαλες πλευρές, αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ανεκτικοί σε φαινόμενα ανομίας».
    Εδώ είναι που για να συνέλθεις, κατεβάζεις μία φαρμακαποθήκη υπόθετα μεγάλου μεγέθους, για να το φχαριστηθείς κιόλας.
    γ. Ο κ. Κώστας Καραμανλής ο Γ΄, είπε στην τελετή κοπής της Βασιλόπιττας της ΝΟΔΕ Β΄ Θεσσαλονίκης: «Εμείς στην ΝΔ μόνο αντιαριστεροί δεν είμαστε. Έχουμε απόλυτο σεβασμό στους έντιμους αγωνιστές όλων των πλευρών. Πρέπει όμως να τελειώνουμε επιτέλους με την μυθοποίηση της Αριστεράς, την οποία σε μεγάλο βαθμό εμείς οι ίδιοι έχουμε δημιουργήσει». Αμαρτία εξομολογουμένη… παραμένει αμαρτία.
    δ. Ο Πρόεδρος της Ιταλικής δημοκρατίας Σέρτζιο Ματαρέλα δήλωσε: «Τα πρόσωπα των παιδιών που φιλοξενούνται στον Ελαιώνα είναι μία έκκληση στη συνείδησή μας». Λάθος ρήμα. Δεν «φιλοξενούνται» αλλά πλέον «διαμένουν» Και τώρα εγώ γιατί διαβάζοντας τις δηλώσεις μούρθε στο νου το τραγούδι: «Σπασμένο καράβι»;
    ε. Θεωρώ άκρως υποτιμητικά για τον άριστο αξιωματικό νέο Αρχηγό του ΓΕΣ Αντιστράτηγο κ. Στεφανή Αλκιβιάδη τα φημολογούμενα δεξιά και (κυρίως) αριστερά ότι για την επιλογή του «μέτρησε» η επιτυχημένη εκκένωση της Ειδομένης από τους λαθρομετανάστες. Ο νέος Αρχηγός είναι πολύ ικανότερος, από το να «κουμαντάρει» μερικές εκατοντάδες ταλαιπωρημένες ψυχές. Και κάτι ακόμη. Περιμένουμε κύριε Αρχηγέ την παραδειγματική τιμωρία των εκκολαπτόμενων «Τσενάϊ» Αλβανών στρατιωτών, που φωτογραφήθηκαν σχηματίζοντας με τα χέρια τους τον αετό, μέσα στο ΚΕΝ Μεσολογγίου.
    στ. Γιατί τόσο κλάμα το προοδευτικαριό για την είσοδο του Ντόναλντ Τράμπ στον Λευκό Οίκο; Εγώ θα κλάψω αν δεν εφαρμόσει όσα είπε…
    ζ. Μου αρέσει που οι βουλευτές πράγματι βουλεύονται και δεν καθοδηγούνται, για να το πούμε κομψά. Έτσι δηλώνει κάποιος κάτι με ξεκάθαρο τρόπο και επειδή δυσαρεστεί το κηφηναριό, αμέσως ο αρχηγός του τού επιβάλει να ζητήσει συγγνώμη, μπας και χάσουμε τις ψήφους των απανταχού Θε μου σχώρα με. Το μυαλό σας πήγε αμέσως στον κ. Γιακουμάτο; Εμένα πάλι γιατί πήγε στη γιαγιά μου που μου έλεγε: «
Παιδάκι μου πριν μιλήσεις να βουτάς την γλώσσα στο μυαλό σου». Βεβαίως απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει μυαλό!
    η. Μία τηλεπερσόνα άλφα (λέμε τώρα) εθνικής κατηγορίας, κατά την διάρκεια της εκπομπής της, είπε το αμίμητο, και συνάμα άκρως ηλίθιο: «Εγώ έχω άντρα δικηγόρο και ξέρω…» και αράδιασε μία κατά την γνώμη της νομική άποψη. Τι μου θύμισε τώρα. Εγώ είχα έναν θείο χειρουργό. Όποιοι θέλουν ορίστε να με επισκεφθούν. Μία επίσκεψη θα σας πείσει. Τιμές λογικές. Τρέξατε. Γέλια, γέλια, γέλια. Απύθμενος η ηλιθιότης εν τη Ελληνική τηλοψία.
    θ. Είναι γεγονός ότι ο κ. Κ. Μητσοτάκης δώρισε σ’ έναν νεαρό λαθρομετανάστη μία φτηνιάρικη φόρμα, την στιγμή που αυτός διέθετε πανάκριβο κινητό αξίας άνω των 1000 ευρώ; Πού βρήκε τα λεφτά; Καλά αυτός είναι επενδυτής ο κ. Μητσοτάκης πώς αισθάνθηκε;
    ι. Μπα; Ο κ. Παππάς φόρεσε γραβάτα στο δείπνο του Αρχιεπισκόπου Αμερικής κ.κ. Δημητρίου. Εκεί, μάλλον δεν χωράνε μαγκιές Νικολάκη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου