Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Διαζύγιο α λά ρωσικά -Χώρισαν το σπίτι τους στη μέση, κυριολεκτικά



Διαζύγιο α λά ρωσικά -Χώρισαν το σπίτι τους στη μέση, κυριολεκτικά
Daily Mail
    Οταν λέμε ότι «πήραν από μισό σπίτι», αυτό εννοούμε -ή μάλλον αυτό εννοούν στη Ρωσία, όπου συνέβη το απίστευτο περιστατικό.
    Συγκεκριμένα, δικαστήριο διέταξε να χτιστεί ένας τοίχος από τσιμεντόλιθους ακριβώς στη μέση μιας πολυτελούς έπαυλης (αξίας περίπου 2 εκατ. ευρώ) ενός ζευγαριού από τη Ρωσία.
    Μόνο που η εν λόγω κατασκευή είχε ένα... μειονέκτημα: η πρώην, πλέον, σύζυγος Margarita Tsvitnenko, 45 ετών, δεν μπορεί να πάει στο δωμάτιό της, που βρίσκεται στον 2ο όροφο του σπιτιού, καθώς η μοναδική σκάλα που οδηγεί σε αυτό βρίσκεται στην πλευρά του πρώην άντρα της!
    Η Margarita μίλησε για τον «εφιάλτη που ζει» αφότου μια φίλη της παγιδεύτηκε στο επάνω κομμάτι του σπιτιού λόγω του τοίχου και αναγκάστηκε να την απεγκλωβίσει ειδικό συνεργείο της αστυνομίας.
    «Μια μέρα ο Sergey (σ.σ.: ο πρώην σύζυγός της) μού είπε ότι με παρατάει», είπε η Margarita. «Η αλήθεια είναι ότι είχαμε προβλήματα στον γάμο μας, επειδή αυτός είχε εξωσυζυγικές σχέσεις», ισχυρίστηκε. «Αλλά τις είχα αποδεχθεί επειδή τον αγαπούσα και επειδή θεωρούσα ότι θα ήταν λάθος να χωρίσουμε και τα δύο παιδιά μας να μη μεγαλώσουν και με τους δύο γονείς. Ωστόσο, αυτός με πράτησε και έκανε αίτηση διαζυγίου».
    Η ετυμηγορία του δικαστηρίου ήταν να μοιραστεί η περιουσία του ζευγαριού σε ποσοστό 50%-50%, και το κύριο περιουσιακό στοιχείο τους ήταν η έπαυλη σε προάστιο της Μόσχας.
    «Ενας εμπειρογνώμονος που όρισε το δικαστήριο ήρθε για να μετρήσει το σπίτι και να σχεδιάσει πώς θα χωρίσουμε τα δωμάτια», είπε η Margarita. «Η σκάλα που οδηγεί στον δεύτερο όροφο, όπου βρίσκονται τα δωμάτια και των δυο μας, ήταν στην πλευρά του πρώην συζύγου μου. Το δικαστήριο μού είπε να χτίσω τη δική μου σκάλα για να πηγαίνω πάνω. Τους ζήτησα αναβολή μέχρι τις 7 Μαρτίου του 2017, καθώς δεν είχα λεφτά για να τη φτιάξω άμεσα».
    Η Margarita, που έχει έναν 12χρονο γιο και μια κορη στην εφηβεία, ισχυρίστηκε ότι οι εργάτες αγνόησαν το δικαστήριο που της έδωσε περισσότερο χρόνο για να χτίσει τη δική της σκάλα. «Εγώ και ο γιος μου τρώγαμε πρωινό όταν οι εργάτες μπήκαν μέσα στο σπίτι και άρχισαν να χτίζουν τον τοίχο. Μαζί τους ήρθε και ένας δικαστικός επιμελητής, που είχε χαρτιά που ανέφεραν ότι έπρεπε να έχω χτίσει ήδη τη δικιά μου σκάλα. Εγώ τους έδειξα την απόφαση του δικαστηρίου που μου έδινε περισσότερο χρόνο», είπε η 45χρονη.
    Ωστόσο, ο επιμελητής αγνόησε την απόφαση και έτσι οι εργάτες έχτισαν μέσα σε λίγες ώρες τον τοίχο, με αποτέλεσμα η Margarita να μην έχει πρόσβαση στους δύο ορόφους της πολυτελούς έπαυλης.
    «Ο επιμελητής απλά μου είπε ότι ο πρώην άντρας μου ήταν ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει με το μισό σπίτι που του είχε κατακυρώσει το δικαστήριο. Ηταν σαν φάρσα. Εγώ και ο γιος μου ήμασταν κάτω όταν άρχισαν να χτίζουν, αλλά η φίλη μου ήταν σε ένα από τα πάνω δωμάτια και κοιμόταν. Ετσι αποκλείστηκε εκεί. Δεν μπορούσε να κατέβει από το παράθυρο, γιατί ήταν πολύ ψηλά», είπε η Margarita.

    Και συνέχισε: «Αναγκάστηκα να καλέσω την αστυνομία, που με τη σειρά της κάλεσε ειδικό συνεργείο με μια ψηλή σκάλα. Με αυτόν τον τρόπο κατάφερε η φίλη μου, που ήταν εκεί αποκλεισμένη επί ώρες, να βγει έξω».
    Οσο για το τι θα κάνει από δω και πέρα η 45χρονη; Της είπαν ότι χρειάζεται δικαστική εντολή αν θέλει να επαναποκτήσει πρόσβαση στη σκάλα που βρίσκεται στην πλευρά του συζύγου της, από τη στιγμή που η ίδια δηλώνει πως δεν έχει λεφτά για να χτίσει σκάλα στο δικό της μισό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου