Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ



Η ΓΛΩΣΣΑ  ΜΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ
*Αμφικτύων
Η Γλώσσα μου η Ελληνική
γλώσσα    θεϊκή
όλων των γλωσσών τροφός
Έλληνα εσύ γιατί την περιφρονείς
και εσύ την κακοποιείς
άλλες γλώσσες τσάτρα- πάτρα  παρλάρεις
πνευματικά το ξέρεις ότι αυτοκτονείς;
του έθνους σου τη εξαφάνιση  ετοιμάζεις

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
είναι η πλέον μουσική κι’ εγώ το αγνοώ ο αδαής
και αυτός που σωστά την ομιλεί
ο ξένος νοιώθει ότι  τραγουδάει
σαν το ρυάκι στο βουνό που κελαηδάει
η τουρκοκρατία μας μέρος πήρε της  ωδής
μόνον οι Ιταλοί και οι άνθρωποι της υπαίθρου
ακόμη την μουσικότητα της γλώσσας μας κρατάει

Τη Γλώσσα μου την Ελληνική
την αγαπώ   και δεν είναι υπερβολή
γλώσσα το ίδιο ζωντανή με το χορτάρι και την πηγή
εύκαμπτη, ευλύγιστη και πλαστική
τις πιο λεπτές αποχρώσεις της σκέψεις μου εκφράζει
φέρνει στο φως τις πιο  κρυφές  κινήσεις
της καρδιάς
και  ερωτικά μας συναρπάζει

Τη Γλώσσα μου την Ελληνική
όργανο ρωμαλέο, αυλός οξύς , αδρή , γλυκιά
των αηδονιών
βοσκού φλογέρα των Ελληνικών βουνών
και ο ζευγάς  σαν   κράζει τα άλογα
ο κογχύλας  σαν αντηχεί  του Ποσειδώνα
όταν  στο λιμάνι  μπαίνει η «Αργώ»
με πλοίαρχο τον Τελαμώνα

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
είναι προνόμιο  να την έχεις μητρική
σε τόπους   σε  μεταφέρει  μεγαλειώδεις
του Ελληνικού Πνεύματος ανοίγει το κουτί
κόσμους απροσπέλαστους θα  βρεις
μυθώδεις  κόσμους  και μυστηριώδεις.

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
ατέρμων είναι και ευλαβής
προ αμνημονεύτων χρόνων
πρωτομιλήθηκε από ανθρώπους προϊστορικούς
καλλιεργήθηκε από   Πρωτοέλληνες Πελασγούς
πολλούς γέννησε  πολιτισμούς
εδώ και  χιλιετίες  στη δούλεψη  σοφών
ανθρώπων

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
και η  Κινεζική
κύριες θεωρούνται  γλώσσες
κρυφοελληνικά ιδιώματα
οι άλλες  και  παραφθορές
γλώσσες ‘σημειολογικές’   και όχι εννοιολογικές
όπως η Ελληνική  γλώσσα πλούσια και ατόφια
να συγκριθούν μαζί της   δεν έχουν   κότσια

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
ορθά να γράφουμε διδάσκει
γλώσσα   προηγούμενων πολιτισμών
ίχνη της σ’ όλα τα μήκη  έχει αφήσει
και τα πλάτη
γλώσσα βγαλμένη από τη φύση
τους κραδασμούς των αισθήσεων
στου απείρου  σε πάει  στα βάθη
και στα  ύψη
ανθρωπισμό  κουβαλάει   και   αξίες
πανανθρώπινες  ιδεολογίες να μην πέσουν στη λήθη

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
γλώσσα   της ελευθερίας
δεν υποκύπτει σε καμία κατοχή
ούτε στου εξουσιαστή την  δικτατορία
που θέλει   να την κλαδέψει να την κάνει  «απλή»
αυτή έδωσε σάρκα και οστά στη δημοκρατία
γι’ αυτό ο κάθε εξουσιαστής θανάσιμα
τη φοβάται και την μισεί
και θέλει να την βγάλει από τα σχολεία

Η Γλώσσα μου η Ελληνική
των υπολογιστών,   φιλοσοφίας   ,
γραμμάτων  και  επιστημών
άφθαρτη   στο διάβα της και ωραία
όρια δεν έχει  ούτε  πέρας
παρότι την πολεμούν εδώ και αιώνες
άσπονδοι φίλοι και εχθροί
δεν τη σκιάζει η φοβέρα
η λύρα  την  δυναμώνει  του  Απόλλωνα
της Αθηνάς την προστατεύει η  περικεφαλαία

Τη  Γλώσσα μου την Ελληνική
35  χιλιετίες  τη   λαλάμε
τα φύλα   τα Ελληνικά
την ομηρική    γλώσσα στο βορά κουβαλάνε
παραφθαρμένη   διάλεκτο   ομηρική
οι  απόγονοι  του
«αρχανθρώπου» Ευρωπαίου μιλάνε
και από πάνω  μας  κατηγοράνε

Με τη Γλώσσα μου την Ελληνική
ο Ηράκλειτος στο Σύμπαν   εξουσιάζει
από του Σωκράτους  τους ορισμούς
η Λογική  εκπηγάζει
η  Ιατρική από τον  Ιπποκράτη
από τον  Ίππαρχος   η  Αστρονομία
οι Αργοναύτες   σε Αμερική την μετέφεραν
και σε  Ασία
και ακόμη αυτή αστέρευτη πηγή
νέες λέξεις   για την επιστήμη ετοιμάζει
στην Εποχή της Γνώσης
τώρα που η  «Οδύσσεια» του διαστήματος
γλυκοχαράζει

Τη Γλώσσα μου την Ελληνική
ομηρική, αρχαία, βυζαντινή και νεωτέρα
μία   είναι και  ενιαία
την  ομιλώ και την διαδίδω  με καμάρι
δεν την ανακατεύω με Ελληνογενή ιδιώματα
ούτε  με βαρβαρικά  περιττώματα
η  γλώσσα μου θέλω να  ζήσει αιώνια
σαν   το γαλαξία, τα άστρα, τον ήλιο
που πρώτη  ανακάλυψε  και το φεγγάρι

Τη Γλώσσα μου την Ελληνική
σαν  την πατρίδα  μου την αγαπώ πολύ
στα παιδιά και στα εγγόνια μου αυτήν  θα   παραδώσω
αυτή είναι το πολυτιμότερο κλειδί
το κουτί να ανοίξουν της  Πανδώρας
τα καλά  να πάρουν και την ηθική
πολίτες   να γίνουν «καλοί και αγαθοί»
και  της ευδαιμονίας να  χαρούν  τα δώρα
*Αμφικτύων είναι ο Υποστράτηγος ε.α Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης,
Συγγραφεύς, Μέλος της Εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου