Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Οδηγίες αναγραφής αναδρομικών στο Ε1



Οδηγίες αναγραφής αναδρομικών στο Ε1
Ανδρέας Μελεζιάδης
    Σας ενημερώνω υπεύθυνα, ότι τα αναδρομικά που εμφανίζονται στην Βεβαίωση Αποδοχών αλλά δεν εμφανίζονται ΠΡΟΤΥΠΩΜΕΝΑ στο Ε1, θα αναγραφούν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στον κωδικό 343 του Ε1.
    Εάν δεν αναγραφούν, η δήλωση Ε1 δεν προχωράει για υποβολή.
    Συμπληρωματική δήλωση χειρογραφικά κτλ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ .
    Ελπίζω να μην άργησα,  σήμερα το διαπίστωσα.
    Επιπλέον, το αναγραφόμενο ποσό στην Βεβαίωση Αποδοχών περι Εισφοράς Αλληλεγγύης ( άρθρο 29 του 5986/2011 ) θα αναγραφεί στον κωδικό 333.
    Υπενθυμίζω την συμπλήρωση του κωδικού 013 περι ηλικίας του φορολογουμένου.

3 σχόλια:

  1. ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
    1. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ 333 ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΡΟΣΥΜΠΛΗΡΟΜΕΝΟ.
    2. ΔΕΝ ΕΓΓΡΑΨΑ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ 343 (ΕΧΩ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ 2014 ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ) ΚΑΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΙΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ.
    3. ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ. ΑΝ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΑ ΦΟΡΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ 2014? (ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν προχώρησα ακόμη στην οριστική υποβολή, όμως επειδή αναρωτήθηκα κι' εγώ σχετικά με το ερώτημα υπ' αριθμ 3, λίγο πιο κάτω στο έντυπο της φορολ. δήλωσης και στους κωδικούς 345 και 347 θα γραφούν τα ποσά του φόρου (Αναλογούντα και παρακρατηθέντα αντίστοιχα).

      Διαγραφή
    2. ΣΤΡΑΤΗΓΕ, ΣΩΣΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΟΥΣ 345 ΚΑΙ 347, (ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΟΜΩΣ, ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ). ΟΜΩΣ ΜΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΩΡΙΣ ΗΠΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΤΟΥΣ 2015 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ 2014 ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΟΥ.

      Διαγραφή