Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Τεράστια τα κέρδη της παγκόσμιας βιομηχανίας «μαϊμού» προϊόντων.



Τεράστια τα κέρδη της παγκόσμιας βιομηχανίας «μαϊμού» προϊόντων.
    Ασύληπτα κέρδη βγάζουν οι βιομηχανίες από την παγκόσμια αγορά «μαϊμού» προϊόντων. Οι επιχειρήσεις που εμπορεύονται παραποιημένα προϊόντα έχουν διογκωθεί με την αξία της παγκόσμιας βιομηχανίας να αγγίζει τα 461 δισ. δολάρια, σύμφωνα με μια νέα έκθεση που δημοσίευσε ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (OΟΣΑ).
    Οι πωλήσεις των απομιμήσεων αυξήθηκαν κατά 2,5% το 2013 και ισοδυναμούν με την οικονομία της Αυστρίας.
    Tα παγκόσμια δεδομένα στις τελωνειακές κατασχέσεις έδειξαν ότι οι Nike, Ray Ban, Louis Vuitton και Rolex είναι οι μάρκες με τις περισσότερες απομιμήσεις. Οι καταναλωτές δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και στις απομιμήσεις ενδυμάτων και συσκευών, σύμφωνα με την έκθεση, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, η Κίνα θεωρείται η χώρα που παρακευάζει και πουλά τα περισσότερα παραποιημένα προϊόντα, ενώ οι εισαγωγές των απομιμήσεων στην Ευρώπη ανέρχονται στο 5% των συνολικών εισαγωγών.
    Μπορεί η αγορά μιας απομίμησης να μην φαίνεται και τόσο αβλαβής στην αγορά, ωστόσο η έκθεση τη χαρακτηρίζει ως μια σημαντική οικονομική απειλή που υπονομεύει την καινοτομία και εμποδίζει την οικονομική και εμπορική ανάπτυξη.
    Ακόμη, οι απομιμήσεις βλάπτουν τις επιχειρήσεις που δημιουργούν τα πρωτότυπα προϊόντα αλλά και το εμπορικό τους σήμα, ενώ πολλές φορές έχουν αποδειχθεί και βλαβερά για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών.
Θα σας γράψω μια πραγματική ιστορία.
    Πρίν από πολλά χρόνια, ένας 15χρονος γιός ζήτησε από τον πατέρα του, να του αγοράσει ένα ακριβό μπουφάν, συγκεκριμένης επώνυμης εταιρείας, που ήταν και πολύ ‘’της μόδας’’ τότε.
    Ρωτάει ο πατέρας τον γιό, γιατί θέλει εκείνο το συγκεκριμένο μπουφάν, και όχι κάποιο άλλο.
    Ο γιός του απάντησε ότι είναι καλύτερης ποιότητας, αδιάβροχο, ισοθερμικό, ζεστό, κτλ κτλ κτλ.,    αραδιάζοντας χίλια δυό πλεονεκτήματα.
    Ο πατέρας του συμφώνησε να του το αγοράσει, με μόνο μία προ’υ’πόθεση. Να κόψει με ξυραφάκι την γαζωμένη ‘’φίρμα’’ του μπουφάν στο στήθος.
    Μόλις το άκουσε αυτό ο γιός, επαναστάτησε. Γιατί, κατά την κρίση του, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του μπουφάν, ήταν η πασίγνωστη ‘’φίρμα’’ που έγραφε στο στήθος.
    Φυσικά, ο γιός δεν πήρε το συγκεκριμένο μπουφάν, αλλά ένα άλλο που διάλεξε μόνος του, χωρίς τα… πλεονεκτήματα του προηγούμενου, αλλά με τυπωμένη την ίδια φίρμα στο στήθος, και με πολύ μικρότερη τιμή. Στο εσωτερικό ‘’ταμπελάκι’’, έγραφε ότι ‘’κατασκευάζεται στην Μαλαισία’’.
    Το αυτό το μπουφάν λοιπόν, ‘’άντεξε’’ δυό βροχές και μισό χειμώνα, και μετά , δεν φοριόταν από τα χάλια του.
    Τα ‘’μα’ι’μού’’  προ’ι’όντα, υπάρχουν, για να συντηρούν την ματαιοδοξία των άφραγκων ‘’δήθεν’’…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου