Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

10.ανεκδοτακια

ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ( ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΚΡΑ )
10.ανεκδοτακια
Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ...
Ο νέος Σιδηροδρομικός Υπάλληλος φιλοδοξεί να γίνει σταθμάρχης. Υποβάλλει αίτηση στην υπηρεσία του λοιπόν και τον καλούν για εξέταση:
- Εάν έρχονται δύο τρένα από αντίθετες κατευθύνσεις, τι θα κάνουμε για να προλάβουμε τη σύγκρουση;
- "Θα σηκώσω τη σημαία!", λέει εκείνος.
- "Κι αν δεν έχεις σημαία;", τον ξαναρωτούν.
- "Θα βγάλω το πουκάμισό μου και θα δώσω σήμα με αυτό", απαντά με ψυχραιμία εκείνος.
- "Κι αν έχει ομίχλη;", επιμένει ο εξεταστής.
- "Θα ανάψω φωτιά", απαντά εκείνος.
- "Κι αν βρέχει και δεν μπορείς να ανάψεις φωτιά;", ξαναρωτά ο εξεταστής.
- Τότε θα τρέξω στον καλύτερό μου συνάδελφο και φίλο και θα του πω:
"
Tρέξε Πάνο να δεις μια ωραία σύγκρουση!".
ΕΝΑΣ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ
Ένας παντρεμένος αποφασίζει να μείνει αργά στο γραφείο γιατί έχει στο μάτι την σέξι γραμματέα του. Τηλεφωνάει λοιπόν στη γυναίκα του ότι θα αργήσει.
Μετά τη δουλειά πάνε με τη γραμματέα για φαΐ, η τύχη του δεν τον εγκαταλείπει και καταλήγουν για δυο ολόκληρες ώρες στο διαμέρισμα της για τα περαιτέρω.....
...Πάει στο μπάνιο ο τύπος να σινιαριστεί για την επιστροφή και διαπιστώνει μια κατακόκκινη βούλα απο πιπιλιστό φιλί στο λαιμό φάτσα. Πανικός!....-τι θα πω στη γυναίκα μου;;;;....
Φτάνει σπίτι και με το που ξεκλειδώνει την πόρτα, τρέχει ο σκύλος να τον προϋπαντήσει.
-Αυτός είσαι! σκέφτεται ο τύπος, πέφτει στο χαλί ,κάνει ότι τάχα προσπαθεί να κρατήσει σε απόσταση το ζώο και κρατώντας τον λαιμό του με το ένα χέρι 
-Αγάπη μου, κοίτα τι μού `κάνε στο λαιμό ο σκύλος!
Κι αυτή, ανοίγοντας την μπλούζα της:
-Ατιμο ζώο! Εμένα κοίτα τι μού `κανε στα βυζιά!
ΖΗΝΑ
Ένα αντρόγυνο στην κλινική, η γυναίκα γεννάει. Ο μπαμπάς γεμάτος χαρά.
Γεννάει η γυναίκα, το παιδί είναι αγόρι. Χαρά ο μπαμπάς, ο γιος έτσι ο γιος μου αλλιώς, που όταν μεγαλώσει τις γυναίκες θα τις ........... και άλλα τέτοια.
Φτάνει ο γιος 4 χρονών και είναι απόκριες.
Τι θέλεις αγόρι μου να σου πάρω για τις απόκριες; ρωτάει τον γιο του.
Απαντάει ο γιος: μπαμπά θέλω να μου πάρεις μια φούστα.
Ο μπαμπάς μένει με ανοιχτό το στόμα.
Τι να κάνεις γιε μου την φούστα τον ρωτάει, τι θέλεις να ντυθείς;
Μπαμπά του λέει θέλω να ντυθώ Bibibo.
Βibibo; Έμφραγμα ο μπαμπάς. Το αγόρι μου, ο αντράκλας μου, δεν το πιστεύω.
Του χρόνου τις απόκριες λέει ο γιος στον μπαμπά του.
Μπαμπά θέλω να μου πάρεις κάτι για τις απόκριες.
Τι θέλεις γιε μου, λέει ο μπαμπάς, ότι θέλεις θα σου πάρω.
Μπαμπά λέει ο γιος θέλω να μου πάρεις μια ξανθιά περούκα.
Ξανθιά περούκα, τι να την κάνεις γιε μου;
Ε να μπαμπά θέλω να ντυθώ Barbie.
Barbie; δεν είναι δυνατόν ο γιος μου ο αντράκλας μου. Περνάει και αυτό.
Τον επόμενο χρόνο τις απόκριες πιάνει ο πατέρας τον γιο του και τον ξαναρωτάει τι θέλει για τις απόκριες. Λέει ο γιος στον μπαμπά του:
μπαμπά φέτος θέλω να μου πάρεις ένα σπαθί.
Μόλις το ακούει ο μπαμπάς πηδάει από την χαρά του.
Σπαθί θέλεις γιε μου, του λέει, θα σου πάρω το μεγαλύτερο σπαθί που υπάρχει. Για πες μου όμως τι θέλεις να ντυθείς και μου ζητάς σπαθί;
απαντάει και ο γιος:
> > > >
Ζ Η Ν Α.
ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΛΑΔΙΑ
Στη κλινική γεννά η 20χρονη γυναίκα ενός 80χρονου. Η νοσοκόμα με το που γεννά η γυναίκα του, κρατώντας το βρέφος στα χέρια της, λέει στον ευτυχή σύζυγο:
-Μπράβο σας, είναι αγόρι, ίδιος εσείς, χωρίς δόντια και χωρίς μαλλιά. Πως τα καταφέρνετε;
-Έχω πάντα τη "μηχανή" μου σε λειτουργία, της απαντά με χαμόγελο.
Μετά από 10 μήνες, ξανά το ίδιο σκηνικό, στην ίδια κλινική....
-Μπράβο σας, είναι αγόρι, ίδιος εσείς, χωρίς δόντια και χωρίς μαλλιά. Πως τα καταφέρνετε;
-Έχω πάντα τη "μηχανή" μου σε λειτουργία, της απαντά με χαμόγελο.
Μετά από 10 μήνες, ξανά το ίδιο σκηνικό, στην ίδια κλινική....
Γεννά η νεαρή γυναίκα αλλά ένα μαυράκι αυτή τη φορά, οπότε λέει η νοσοκόμα στον σύζυγο.
- Έχετε τη "μηχανή" σας σε λειτουργία πάντοτε βλέπω,
αλλά λάδια δεν αλλάξαμε!!!
ΤΟ ΞΥΛΟ
Στο δικαστήριο:
Γυναίκα: Δεν αντέχω άλλο κύριε πρόεδρε, θέλω διαζύγιο. Κάθε μέρα με κάνει τόπι στο ξύλο, από το πρωί ως το βράδυ με δέρνει., δεν αντέχω άλλο.
Πρόεδρος: Κατηγορούμενε τι έχεις να πεις για όλα αυτά;
Κατηγορούμενος: Μην την ακούτε κύριε πρόεδρε, από το πολύ ξύλο δεν ξέρει τι λέει.
ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
    Η Τζένη είναι παντρεμένη μ έναν άντρα « πολλά βαρύ », που δεν κάνει τίποτα στο σπίτι, για να βοηθήσει τη γυναίκα του στα οικιακά, παρ όλο που και οι δυο δουλεύουν όλη μέρα .
    Μια μέρα η Τζένη μπαίνει στο σπίτι, επιστρέφοντας απ τη δουλειά, και έμεινε άφωνη απ την έκπληξη : Το σπίτι ήταν συγυρισμένο, ένας σωρός ρούχα πλενόντουσαν στο πλυντήριο, ένας άλλος ήταν στο στεγνωτήριο, το φαγητό ψηνότανε στο φούρνο, το τραπέζι στρωμένο όμορφα .
    Μετά από έρευνα στο σπίτι και διακριτικές ερωτήσεις που υπέβαλε στον άντρα της, η Τζένη διαπιστώνει ότι όλη αυτή η στροφή 180 μοιρών οφειλότανε στο γεγονός ότι ο Κώστας ο άντρας της είχε διαβάσει ένα άρθρο σ ένα περιοδικό, που έλεγε ότι, αν οι γυναίκες που δουλεύουν είχαν μια βοήθεια στα οικιακά, θα έδειχναν μεγαλύτερη επιθυμία για τα ... παιχνίδια του κρεβατιού .
    Την επόμενη μέρα στη δουλειά, το πρώτο πράμα που είπε στις φιλενάδες της ήταν το να περιγράψει το προηγούμενο βράδυ .
- Τα πάντα ήταν τέλεια, κορίτσια . Το φαγητό ήταν τέλειο, ο Κώστας μάζεψε και έπλυνε τα πιάτα μετά, δίπλωσε τα πλυμένα ρούχα, ώστε να είναι έτοιμα για το σιδέρωμα, βοήθησε τα παιδιά με το διάβασμά τους . Πραγματικά το απόλαυσα το βράδυ μας .
- Και μετά ; και μετά ; ρωτήσανε οι άλλες , που άλλου είδους περιγραφές περιμένανε .
- Μετά δεν έγινε τίποτα ! Ο Κώστας ήταν πολύ κουρασμένος , για να έχει όρεξη και για ερωτικά παιχνίδια ...
ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΨΑΡΕΨΕΙ
Ένας τύπος θέλει να ψαρέψει στον πάγο και αρχίζει να σκάβει μια τρύπα, οπότε ακούγεται μια δυνατή φωνή:
-"Δεν υπάρχουν ψάρια εδώ"
Προχωράει πιο πέρα και προσπαθεί να ανοίξει πάλι μια τρύπα αλλά πάλι ακούγεται η δυνατή φωνή:
-"Δεν υπάρχουν ψάρια εδώ"
Τα παίζει ο τύπος και ρωτά:
-"Θεέ μου, εσύ είσαι;"
-"Όχι, ο υπεύθυνος του γηπέδου παγοδρομίας!"
ΤΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ

Είναι ένας νταλικέρης στην εθνική οπότε ξαφνικά βλέπει ένα μικρό κόκκινο ανθρωπάκι να του κάνει ώτο-στοπ.
Ο νταλικέρης σταματάει και τότε το κόκκινο ανθρωπάκι του λέει:
- "Γεια σου είμαι ο μικρός κόκκινος μαλάκας και θέλω να μου δώσεις κάτι να φάω!!"
Τι να κάνει το τυπάκι του δίνει λίγο φαγητό.
Μετά από λίγο όμως βλέπει ένα μικρό πράσινο ανθρωπάκι να του κάνει και αυτό σήμα και να του λέει:
- "Γεια σου είμαι ο μικρός πράσινος μαλάκας και θέλω να με πας μέχρι το σπίτι μου."
Ο νταλικέρης πράγματι πάει το πράσινο ανθρωπάκι σπίτι του, αλλά μετά απο λίγο βλέπει ένα μικρό κίτρινο ανθρωπάκι να του κάνει κι αυτό ωτο-στοπ. Τι να κάνει σταματάει και το μικρό κίτρινο ανθρωπάκι του λέει:
- "Γεια σου είμαι ο μικρός κίτρινος μαλάκας και θέλω να μου δώσεις κάτι να πιω γιατί διψάω πολύ!"
Ο νταλικέρης είχε αρχίσει να τα παίρνει αλλά έκανε υπομονή και του έδωσε λίγο νερό.
Λίγα μέτρα όμως πιο κάτω βλέπει ένα μικρό μπλε ανθρωπάκι και εκνευρισμένος πριν προλάβει να του ζητήσει οτιδήποτε του λέει:
- "Ξέρω, ξέρω είσαι ο μικρός μπλε μαλάκας και τι θέλεις;"
-
"....Αδεια και δίπλωμα παρακαλώ!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου