Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

12.ΑΝΕΚΔΟΤΑ

12.ΑΝΕΚΔΟΤΑ
Το έστειλε ο Παναγιώτης Ψυχογιός
ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ
    Όταν ήταν να πάρω σύνταξη, πήγα στο ΙΚΑ.  Η γυναίκα στο γκισέ μου ζήτησε την ταυτότητά μου για να δει την ηλικία μου.
    Έψαξα στις τσέπες μου, και διαπίστωσα ότι είχα ξεχάσει το πορτοφόλι μου στο σπίτι.
    Είπα στην υπάλληλο ότι θα ξαναπέρναγα αργότερα.
    Εκείνη, για να αποφύγω την ταλαιπωρία, μου λέει:
-Ξεκούμπωσε το πουκάμισό σου.
    Ξεκούμπωσα το πουκάμισο και φάνηκαν οι λευκές τρίχες στο στήθος μου.
    Η υπάλληλος είπε:
-Σίγουρα είστε σε ηλικία για σύνταξη, και έτσι προώθησε την αίτησή μου.
    Όταν γύρισα σπίτι είπα την ιστορία στην γυναίκα μου.
    Μου είπε:
-Έπρεπε να είχες κατεβάσει το παντελόνι σου. Θα έπαιρνες και επίδομα αναπηρίας!!!!!!! 

Το έστειλε ο Γιώργος Ματθαίου
ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ
    Ένας Αφρικανός γιατρός λέει στον Μαμαντού  τον υπηρέτη και βοηθό του:  
 Άκου, Maμαντού, μιάς και αύριο δεν έχω αρρώστους, πάω κυνήγι, αλλά δεν θέλω να κλείσω την κλινική, λοιπόν αν έρθει κανείς ασθενής εξυπηρέτησέ τον όσο γίνεται... 
 Εντάξει γιατρέ, λέει ο Maμαντού.
   Την επομένη ρωτάει ο γιατρός :
 Λοιπόν; Πως πήγε η μέρα χθες
Ο Maμαντού αναφέρει ότι ήρθανε 3 ασθενείς.
Ο πρώτος είχε πονοκέφαλο και τούδωσα ασπιρίνη
 Πολύ ωραία, Maμαντού, κι'ο δεύτερος;    
Ο δεύτερος είχε καούρες στο στομάχι και τούδωσα Mallox, γιατρέ.  
Μπράβο! Θαυμάσια, σαν πραγματικός γιατρός, Maμαντού. Κι'ο τρίτος;
 Λοιπόν, όπως καθόμουν ανοίγει ξαφνικά η πόρτα...και μπαίνει μιά γυναίκα σαν σίφουνας.    Τσιτσιδώνεται τελείως, ξαπλώνει και μου φωνάζει:
  « Έλα !...Βοήθα με ! Έχω 5 χρόνια να δω άντρα
 Ανήσυχος, τώρα, ο γιατρός ρωτάει : Και λοιπόν, τι..... της έκανες, Μαμαντού;;!!
 
Της έβαλα σταγόνες στα μάτια.   

Το έστειλε ο Σπύρος Λύτινας
ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΒΑΤΟ
    Ο λευκός ιεραπόστολος ζούσε ειρηνικά σε ένα αφρικάνικο χωριό εδώ κι ένα χρόνο περίπου. Μια μέρα ο αρχηγός του χωριού τον κάλεσε στη σκηνή του για να συζητήσουν για ένα μεγάλο πρόβλημα. 
-Τι συμβαίνει αρχηγέ; ρώτησε ο ιεραπόστολος. 
-Εσύ σε μεγκάλο μπελά! Χτες ανιψιά μου γκέννησε λευκό παιντί. Εσύ μόνος λευκός στο χωριό. Αποφασίσω αν εσύ ζήσεις
    Ο ιεραπόστολος κοίταξε πίσω από τον αρχηγό προς την πλαγιά του βουνού. 
-Κοίταξε γέρο μου. Ξέρω ότι φαίνεται άσχημο. Αλλά είναι απλώς μια παραξενιά της φύσης. Λέγεται αλβινισμός.  Η διαφορετικότητα δε σημαίνει τίποτε. Παντού υπάρχουν εξαιρέσεις. Για παράδειγμα, κοίταξε εκείνο το κοπάδι με τα άσπρα πρόβατα που βόσκουν στο λόφο απέναντι
-Τα βλέπω

-Τότε θα πρόσεξες ότι στο κοπάδι υπάρχει κι ένα μαύρο πρόβατο. Είναι το μοναδικό μαύρο πρόβατο σε όλο το χωριό αρχηγέ.
-Εντάξει, εντάξει.
Αν εσύ ντεν μιλήσεις, ντεν μιλήσω κι εγκώ, είπε χλωμιάζοντας ο αρχηγός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου